کد خبر : 2897
تاریخ انتشار : جمعه ۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۷

مجتبی یوسفی انقلابی ماند

مجتبی یوسفی انقلابی ماند

✒️عارف نصاری خبرنگار بعد از برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در اهواز نماینده جوانی از دل مردم و جریان انقلابی وارد مجلس یازدهم شد. مجتبی یوسفی این نماینده جوان در همان ماه های اول نشان داد که تفاوت جدی با سایر نمایندگان دارد از بازدید دائم غیزانیه و غیزانیه ها تا پیگیری در

✒️عارف نصاری خبرنگار

بعد از برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در اهواز نماینده جوانی از دل مردم و جریان انقلابی وارد مجلس یازدهم شد.

مجتبی یوسفی این نماینده جوان در همان ماه های اول نشان داد که تفاوت جدی با سایر نمایندگان دارد از بازدید دائم غیزانیه و غیزانیه ها تا پیگیری در دفاتر وزراء و هیات رئیسه مجلس و تا پای ثابت بودن تریبون های رسمی و فریاد خوزستان خوزستان و مردم خوزستان را دریابید خیلی زود او را به چهره اصلی مجلس از استان خوزستان تبدیل کرد.

موارد ذکر شده بالا را در کنار مهم ترین شاخصه مجتبی یوسفی یعنی عدم دخالت در عزل و نصب های دولتی باید قرار داد . مجتبی یوسفی انرژی خود برای دریافت اعتبارت لازم جهت انجام پروژه های مهم و اولویت دار مانند آب و فاضلاب ، مناطق محروم و رونق تولید در صنایع صرف کرد.

ارتباط گسترده با مردم ، دردسترس بودن این نماینده جوان چه در فضاهای عمومی و چه در فضای مجازی از او چهره ای ممتاز ساخته است.

این در حالی است که متاسفانه برخی نماینده با شعار انقلابی از همان ماه نخست یا به غیبت کبری رفتند یا در سکوت به گرفتن امتیاز از دولت پرداختند و مطالبات مردم خوزستان و اهواز را آنگونه که باید پیگیری نکردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.