کد خبر : 2899
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۰

نشست نماینده مردم شادگان با مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان

نشست نماینده مردم شادگان با مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان

به گزارش راوی جنوب صبح امروز یکشنبه ۵ بهمن جلسه بررسی و رفع مشکلات برق شهرستان شادگان با حضور خدری  مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان حجت الاسلام شیخ مجید ناصری نژاد نماینده شادگان و صبری پور فرماندار شادگان و تعدادی از مسئولین محلی برگزار شد. در این جلسه ناصری نژاد نماینده شادگان  ضمن قدر

به گزارش راوی جنوب صبح امروز یکشنبه ۵ بهمن جلسه بررسی و رفع مشکلات برق شهرستان شادگان با حضور خدری  مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان حجت الاسلام شیخ مجید ناصری نژاد نماینده شادگان و صبری پور فرماندار شادگان و تعدادی از مسئولین محلی برگزار شد. در این جلسه ناصری نژاد نماینده شادگان  ضمن قدر دانی از کارهای انجام شده توسط شرکت توزیع برق استان خوزستان بیان کرد: در تابستان گذشته انتظار این بود که مشکلات کمتری داشته باشیم باتوجه ‌به اقداماتی که در حوزه برق انجام شده بود اما شاهد مشکلاتی در برق رسانی و افزایش شکایت های مردمی در شادگان بودیم.

نماینده شادگان گفت: طبق آمار و اطلاعاتی که سازمان توزیع برق داده بود انتظار چنین مشکلاتی را نداشتیم.
مردم شادگان در تابستان با مشکلات جدی برق روبرو هستند  و درخواستی که داریم به حل مشکل برق شادگان در تابستان است.

ناصری نژاد افزود: مشکل اصلی ما در  شادگان تامین نقدینگی است که سبب شده پیمانکاران نتوانند پروژه را انجام بدهند.خط شادگان به دارخوین،  ساماندهی شبکه برق شهر شادگان ،گروه اتفاقات منصوره و نمایندگی توزیع برق در خنافره از جمله مواردی است که سالیان سال است بلاتکلیف مانده است.

نماینده شادگان با اشاره به مشکلات برق روستاها افزود: در حوزه روستاها شبکه توزیع نیروی برق نیاز به توسعه بهتری دارد و در روستاهایی مانند صوفی آباد ،سگاره مشکلاتی وجود دارد که نیاز به توجه ویژه دارد.ناصری نژاد در آخر خواستار تخفیف یا اقساطی کردن فیش های برق برای روستاییان شادگان  شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.