کد خبر : 2913
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳

ناصری نژاد: توسعه فولاد شادگان در اولویت فولاد خوزستان قرار گیرد

ناصری نژاد: توسعه فولاد شادگان در اولویت فولاد خوزستان قرار گیرد

صبح امروز نماینده مردم شادگان در ادامه پیگیری های خود به دیدار قلعه نویی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان رفت و پیرامون مسائل مربوط به شرکت فولاد شادگان به بحث و گفتگو پرداخت. حجت‌الاسلام والمسلمین ناصری نژاد نماینده مردم شادگان در این دیدار با انتقاد از رویکرد شرکت فولاد خوزستان نسبت به شرکت فولاد شادگان گفت:

صبح امروز نماینده مردم شادگان در ادامه پیگیری های خود به دیدار قلعه نویی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان رفت و پیرامون مسائل مربوط به شرکت فولاد شادگان به بحث و گفتگو پرداخت.

حجت‌الاسلام والمسلمین ناصری نژاد نماینده مردم شادگان در این دیدار با انتقاد از رویکرد شرکت فولاد خوزستان نسبت به شرکت فولاد شادگان گفت: طرح فولاد شادگان چه در قسمت کارخانه آهن اسفنجی و چه در قسمت توسعه با مشکلاتی مواجه است که جمع بندی ما این است این مشکلات به دلیل عدم توجه و اولویت دهی به فولاد شادگان از طرف خوزستان است.
ناصری نژاد اظهار داشت: فولاد خوزستان اگر به طرح فولاد شادگان توجه کافی داشته باشد، قطعا سود اصلی متوجه خودش خواهد شد، اما متأسفانه برخی برخورد های سیاسی و یا تنگ نظری باعث میشود این طرح به حاشیه برود.
نماینده مردم شادگان با تاکید بر لزوم ارائه خدمات اجتماعی توسط شرکت های بزرگ گفت: تاکید ما بر ارائه خدمات اجتماعی بی دلیل نیست، خدمات اجتماعی ضامن امنیت و آرامش شرکت است، اگر مردم منطقه از وجود شرکت فولاد خیر و برکتی نبینند، طبیعتاً در مواقع لازم همکاری هم نخواهند داشت.
وی افزود: اما متاسفانه تاکنون علی رغم وعده های فراوان نظیر کمک به ورزش شادگان، ساخت مدارس، ساخت درمانگاه و … خدمات قابل ذکری بجز یک مورد کمک به شبکه بهداشت و درمان شهرستان ارائه نشده است.
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به راهکارهای افزایش سوددهی شرکت فولاد شادگان گفت: متاسفانه کیفیت پائین گندله ورودی، باعث کیفیت پائین محصول نهایی می شود، و این موضوع برای ما قابل قبول نیست که محصول شرکت بعنوان محصول درجه دو و با خلوص پائین به فروش برسد.
این حقوقدان با اشاره به بازدید ابتدای هفته خود از فولاد شادگان گفت: یا برای مثال، کوهی از گندله و آهن اسفنجی نیم پخت که ضایعات تلقی میشود در محوطه کارخانه وجود دارد که باعث آسیب به محیط زیست منطقه شده است، اما علی رغم وجود مشتری برای آنها، به فروش نمی رود.
ناصری نژاد در پایان در جمع بندی صحبت های خود گفت: از هیچ کمکی برای توسعه و بهبود شرکت فولاد شادگان و فولاد خوزستان دریغ نمی کنیم، اما باید نفع این شرکت به مردم منطقه برسد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.