کد خبر : 2927
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۹

سید محمد سادات ابراهیمی: از خبر افتتاح فاز نخست کارخانه پارس کیمیا کلر شوشتر خوشحالم شدم.

سید محمد سادات ابراهیمی: از خبر افتتاح فاز نخست کارخانه پارس کیمیا کلر شوشتر خوشحالم شدم.

افتتاح فاز نخست کارخانه پارس کیمیا کلر در شوشتر با حضور معاون اول رئیس جمهوری اسحاق جهانگیری انجام شد. فاز اول این مجموعه که امروز یکشنبه  به بهره برداری رسید در زمینی به مساحت ۶ هکتار و با ۳۰ میلیون دلار سرمایه گذاری راه اندازی شده است. میزان اشتغال زایی فاز نخست این کارخانه حدود

افتتاح فاز نخست کارخانه پارس کیمیا کلر در شوشتر با حضور معاون اول رئیس جمهوری اسحاق جهانگیری انجام شد. فاز اول این مجموعه که امروز یکشنبه  به بهره برداری رسید در زمینی به مساحت ۶ هکتار و با ۳۰ میلیون دلار سرمایه گذاری راه اندازی شده است. میزان اشتغال زایی فاز نخست این کارخانه حدود ۳۰۰ نفر و میزان اشتغال زایی هر سه فاز بیش از یک هزار و ۲۰۰ نفر پیش بینی شده است. از محصولات این شرکت می توان به کلر مایع ، سود کاستیک پرک ، سود کاستیک مایع ، آب ژاول و اسید کلردریک اشاره کرد.

سادات ابراهیمی نماینده سابق شهرستان های شوشتر وگتونددر مجلس شورای اسلامی پیامی در رابطه با افتتاح کارخانه پارس کیمیا کلر در شوشتر صادر کرد و در اختیار رسانه ها قرار داد.مشروح پیام به شرح زیر است؛

خبر افتتاح فاز نخست کارخانه پارس کیمیا کلر شوشتر با حضور معاون اول محترم رئیس جمهور آقای دکتر اسحاق جهانگیری بنده را بسیار خوشحال کرد.

خوشحال از این جهت که این خواست مردم شوشتر بالاخره تحقق پیدا کرد و این توفیق را در دوران وکالتم  داشتم تا در جهت راه اندازی این شرکت وقت و پیگیری های زیادی انجام انجام بدهم و خدا را شاکرم که امروز که نتیجه آن را دیدم و خیلی خوشحال شدم.

گرچه این شرکت خصوصی می باشد و دولت در این شرکت سرمایه گذاری نکرده است اما از آنجا که همه  مسئولین  شهرستان، استان و کشور دست به دست هم دادند تا بخش خصوصی بتواند کار را انجام دهد تشکر ویژه می کنم ، بخصوص از لطف و محبت اقای قلی زاده که فقط بخاطر مردم شوشتر و گتوند حاضر نشد این طرح را در برخی از استان های دیگر که به ایشان پیشنهاد دادند اجرا کند و از پیشنهاد ‌بنده در خصوص تاسیس این شرکت در شوشتر استقبال کردند کمال تقدیر و تشکر را بنمایم.

امیدوارم مسئولین به بخش خصوصی کمک کنند تا این بخش بتواند با خیال راحت به کار تولید خودش بپردازد. لازم است شرکت کیمیا کلر و همچنین شرکت کاغذسازی دیبای شوشتر (معروف به کاغذ کارون) به علت ظرفیت خوبی که در تولید اشتغال جدید دارند مورد حمایت قرار بگیرند.

در آخر برای تمام مردم شریف خوزستان بخصوص همشهریان عزیزم در حوزه شوشتر و گتوند آرزوی سلامتی و تندرستی را دارم.

سید محمد سادات ابراهیمی
۱۲ بهمن ۱۳۹۹ شمسی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.