کد خبر : 2992
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۹:۱۶

قاسم سلیمانی دشتکی استانداری برای تمام فصول

قاسم سلیمانی دشتکی استانداری برای تمام فصول

دشتکی استاندار جدید استان خوزستان یک معلم است و روحیه عشایری دارد. قاسم سلیمانی دشتکی به واسطه مدیریت ادراه کل کار استان اصفهان آشنایی کامل با جوامع کارگری و کارفرمایی دارد و مسلط بر قوانین کار است ، ضعف‌ها و نقاط قوت این حوزه را به خوبی می شناسد با مقوله اشتغال ارتباط تنگاتنگ دارد

دشتکی استاندار جدید استان خوزستان یک معلم است و روحیه عشایری دارد.

قاسم سلیمانی دشتکی به واسطه مدیریت ادراه کل کار استان اصفهان آشنایی کامل با جوامع کارگری و کارفرمایی دارد و مسلط بر قوانین کار است ، ضعف‌ها و نقاط قوت این حوزه را به خوبی می شناسد با مقوله اشتغال ارتباط تنگاتنگ دارد و این مهم را هر چند زمان باقیمانده تا پایان دولت بسیار اندک است اما میتوان نقطه‌ی امید قشر زحمت کش کارگر در استان و همچنین افقی روشن برای جوانان جویای کار قلمداد نمود.

استاندار جدید به واسطه سالها تلاش در کلاسهای درس و تجربه شغل شریف معلمی با آموزش و پرورش نیز بیگانه نیست و با این مقوله بسیار مهم و خطیر آشنایی کامل دارد و بر همین اساس میتوان مدعی بود جناب دشتکی با دو موضوع حیاتی در جامعه ( آموزش و اشتغال ) آشنایی کامل داشته و بر زوایای این موارد تسلطی دارد که شاید کمتر استانداری از این توان برخوردار باشد .

دشتکی به واسطه محل تولد و زندگی دارای روحیه عشایری و فرهنگ تعامل پذیری بالایی ست که نیاز امروز جامعه خسته خوزستان است.

در بحث انتقال آب نیز ایشان با توجه مدیریت در دو استان چهارمحال و بختیاری و اصفهان که مستقیم با این معضل درگیر هستند و داشتن داده‌های منظم دقیق از این موضوع در صورت تعامل سازنده و مثبت با مجمع نمایندگان استان میتواند یک فرصت طلایی برای خوزستان باشد تا به واسطه دیتاهای دقیق ایشان در مقوله انتقال آب بین حوزه‌ایی نمایندگان را در احقاق حقوق مردم استان یاری نماید.

امیدواریم استاندار جدید در مسیر تعامل سازنده با نمایندگان مردم استان توان خود را در این روزهای پایانی دولت بر رفع مشکلات مردم خوزستان متمرکز کنند.ضمن تبریک به اقای استاندار برای ایشان آرزوی توفیق خدمت خالصانه را دارم.

محمد نریمانی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.