کد خبر : 3041
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۴

آیا رئیس علوم پزشکی اهواز مخفیکاری کرده است؟+سند

آیا رئیس علوم پزشکی اهواز مخفیکاری کرده است؟+سند

لزوم ورود جدی مدعی العموم و استاندار خوزستان به ادعای مطرح شده، آیا لازم است تمام ادعای فرهاد ابول نژادیان حتی در دوران ریاست در شوشتر هم بررسی شود؟ روای جنوب_سرویس سلامت|اسنادی در فضای مجازی منتشر شده است که نشان از آن دارد رئیس علوم پزشکی اهواز فرهاد ابول نژادیان احتمالا آگاهانه در اطلاع رسانی

لزوم ورود جدی مدعی العموم و استاندار خوزستان به ادعای مطرح شده، آیا لازم است تمام ادعای فرهاد ابول نژادیان حتی در دوران ریاست در شوشتر هم بررسی شود؟

روای جنوب_سرویس سلامت|اسنادی در فضای مجازی منتشر شده است که نشان از آن دارد رئیس علوم پزشکی اهواز فرهاد ابول نژادیان احتمالا آگاهانه در اطلاع رسانی به مردم و مسئولین استان خوزستان در آذر ماه و در طول خدمت اطلاعات نادرست و غلط داده است.

فرهاد ابول نژادیان ۱۳ آذر در قالب یک توئیت اعلام کرد که روز بدون فوتی کرونا در خوزستان داشته ایم اما طبق سند منتشر شده در فضای مجازی بنظر میرسد که در ۱۳ آذر فوتی کرونایی داشته ایم. پیش از این گزارش های مشابه ای از بیمارستان های گلستان ، امام اهواز و بیمارستان آبادان در روز ۱۳ آذر رسیده بود.

مسئله ای که لازم است مدعی العموم و استاندار خوزستان سلیمانی دشتکی بخاطر اهمیت آن و همچنین سلامت شهروندان و وضعیت فعلی استان خوزستان که نتیجه سهل انگاری مدیریت بهداشت و درمان استان خوزستان در پیشگیری است بطور جد به آن ورود کنند و نتایج را به اطلاع مردم بصورت شفاف برسانند.

پیش از این هم فرهاد ابول نژادیان کمتر از یک ماه پیش با حضور شریعتی استاندار سابق خوزستان جشن مهار کرونا را در استانداری خوزستان گرفت و از کادر درمانی تقدیر کرد.

فرهاد ابول نژادیان که بصورت کاملا غیر عادی و با سابقه کمتر از سه سال هیات علمی به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز شد. ادعاهایی را مطرح می کند که لازم است مراجع مستقل و همینطور مدعی العموم و استاندار خوزستان سلیمانی دشتکی با بررسی دقیق آن از صحت اطلاعات آگاه شوند.

این مسئله در گم شدن یا از بین رفتن تعداد زیادی تست کرونا، استخدامی های خارج از چهارچوب در حوزه ریاست و فوریت های پزشکی و همچنین پرونده های دیوان محاسبات کشور ابول نژادیان در شوشتر که تا کنون پاسخ شفافی به آن داده نشده بخشی از سوالات جدی افکار عمومی نسبت به عملکرد فرهاد ابول نژادیان است که لازم است بررسی شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.