کد خبر : 3074
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۴

آقای آبفا کارکنانت سه ماه است حقوق نگرفته اند؛ حواست هست؟

آقای آبفا کارکنانت سه ماه است حقوق نگرفته اند؛ حواست هست؟

به گزارش راوی جنوب| کارکنان شرکت آب و فاضلاب خوزستان سه ماه است که حقوق نگرفته و بیمه آنها پرداخت نشده است و نسبت به این موضوع معترض هستند. بعد از ادغام پر حرف و حدیث شرکت های آب و فاضلاب در خوزستان هنوز چالش های این ادغام به قوت خود باقی است و قراردادهای

به گزارش راوی جنوب| کارکنان شرکت آب و فاضلاب خوزستان سه ماه است که حقوق نگرفته و بیمه آنها پرداخت نشده است و نسبت به این موضوع معترض هستند.

بعد از ادغام پر حرف و حدیث شرکت های آب و فاضلاب در خوزستان هنوز چالش های این ادغام به قوت خود باقی است و قراردادهای بسیاری از کارکنان تعیین تکلیف نشده و برخی نیز که سابقه زیادی در این شرکت دارند باید زیر نظر پیمانکار کار کنند.

یکی از کارکنان در گفتگو با خبرنگار ما می‌گوید: از ابتدای سال جاری که بحث ادغام آبفا شهری و روستایی مطرح شد مشکلات ما بیشتر شده و در چند ماه گذشته وعده‌های زیادی برای پرداخت حقوق و بیمه از طرف مسئولان آبفا خوزستان داده شد اما می بینیم به وعده های خود عمل نکردند و حقوق ما سه ما عقب افتاده است.

به گفته یکی دیگر از کارکنان، مابه تفاوت حقوق سال جدید در سه ماهه اول سال نیز پرداخت نشده است.

عید نزدیک است نمی دانیم چیکار کنیم

یکی دیگر از کارکنان که نخواست نامش فاش شود، بیان کرد: گرانی بیداد می کند و حتی کسانی که حقوق خوب می گیرند نمی توانند از عهده مخارج زندگی بربیایند چه برسد به ما که سه ماه است حقوق نگرفته ایم. واقعا نمی دانیم با این شرایط چطور عیدی خواهیم داشت.

عدم تعیین تکلیف وضعیت استخدامی و تعویق سه ماهه حقوق، مزایا، بیمه، عیدی و سنوات از جمله مطالبات کارکنان شرکت آبفا خوزستان است که مورد بی مهری و بی توجهی مسئولین این سازمان قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش، کارکنان شرکت آبفا خوزستان بارها دست به تجمع زدند و نسبت به عدم پرداخت به موقع حقوق، پرداخت بیمه و سنوات های گذشته اعتراض کرده اند و این شرایط می طلبد استاندار خوزستان به این موضوع ورود کند و تکلیف این کارکنان را مشخص کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.