کد خبر : 3128
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۰

سخنی با نمایندگان مردم شریف استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی

سخنی با نمایندگان مردم شریف استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی

سخنی با نمایندگان مردم شریف استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی 🔸زمان زیادی از عمر مسئولیت ‌تان در مجلس شورای اسلامی می گذرد، بر هیچ کس پوشیده نیست که هر انتصابی در سطوح بالای مدیریتی استان از فیلتر نمایندگان عبور می کند، حقیقی پور نیز ماحصل تایید تعدادی از نمایندگان سابق خوزستان است. وضعیت اسفبار

سخنی با نمایندگان مردم شریف استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی

🔸زمان زیادی از عمر مسئولیت ‌تان در مجلس شورای اسلامی می گذرد، بر هیچ کس پوشیده نیست که هر انتصابی در سطوح بالای مدیریتی استان از فیلتر نمایندگان عبور می کند، حقیقی پور نیز ماحصل تایید تعدادی از نمایندگان سابق خوزستان است.

وضعیت اسفبار آبفا استان به لحاظ نیروی انسانی کاملا مشخص است و امروز هیچ کس پاسخگوی این عملکرد ضعیف نیست، نه آن استاندار که رفت و نه نمایندگانی که امروز هیچ دخالتی در مشکل و بحران این شرکت نمی کنند.

سوال مطرح است: آیا دغدغه مردم و شب عیدشان را دارید؟/آیا خبر تجمع کارکنان آبفا خوزستان برای عدم پرداخت حقوقشان به گوشتان رسیده است؟/صدای فریادشان را چه؟ شنیده اید؟

آنها تجمع کرده اند، نامه نگاری کرده اند. جلسات متعدد گذاشته اند. دست از کار کشیده اند. اشک ریخته اند، التماس کرده اند، التماس کرده اند که حقمان را بدهید. وعده ها شنیده اند، وعده هایی بس پوچ و تو خالی. گویی که انگار گوش ها از این فریادهای ممتد پر شده است. آنها امروز اینگونه تصور می کنند که بی ارزش ترین نیروهای دولت تلقی می شوند.

مدت هاست از روزهایی که حق و حقوق این کارکنان دایما در حال تعویق است. از ۳ ماه تا ۵ ماه. بیمه تکمیلی آنها که تنها امیدی برای پوشش دادن بیماری ها بود نیز دیگر آن نیست که بود. باید هزینه دوا و دکتر خود را پرداخت کنند، بلکه بیمه آن را پس از ۶ ماه، یکسال و حتی بیشتر بازگردانده شود. اما موضوع این است که دیگر پولی در بساط نیست که بتوانند پرداخت کنند و امید به بازگشت پول خود داشته باشند.

آری آنها مقروضند، آنها اقساط عقب افتاده دارند، آنها بدهکار ترین افراد شده اند. آنها نه راه پس دارند و نه راه پیش. می خواهند عطای این شغل را به لقایش ببخشند، نمی توانند. سن و سالی و عمری سپری کرده اند. قطعا امید به اینکه روزی مطالبات خود را خواهند گرفت، شیرین تر از آن است که در جستجوی شغلی دیگر باشند. در این وا نفسای بیکاری، رضایت داده اند به شغلی که خون به دلشان کرده است. رضایت داده اند به شغلی که در آن استخوان خورد کرده اند. شغلی که گرد و خاکش را خورده اند.

نمایندگان محترم؛ کارگران و کارمندان آبفا استان خوزستان اگر به شما تکیه نکنند، اگر از شما انتظار نداشته باشند، پس او که فریادشان را باید به آن گوش های سنگین در پایتخت برساند، کیست؟

آفرین به غیرتتان، به گوش و چشمانی که نه می شنوند و نه می بینند! به خود آیید، واپسین روزهای سال است و کارکنان آبفا خوزستان اندر خم یک کوچه اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.