کد خبر : 3150
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳

تجمع کارکنان اداره آبفا اهواز

تجمع کارکنان اداره آبفا اهواز

بازهم تجمع کارکنان آبفا اهواز مقابل استانداری/کارکنان: سفره هایمان خالی است/مسئولین دروغ می گویند/وعده های پوچ مدیران آبفا محقق نشده است/ادغام بلای جان کارکنان آبفا اهواز کارکنان آبفا اهواز می گویند: ۲ سال عیدی و سنوات، ۴ ماه حقوق و ۴ ماه بیمه پرداخت نشده است و مدیران آبفا دروغ می گویند و وعده می

بازهم تجمع کارکنان آبفا اهواز مقابل استانداری/کارکنان: سفره هایمان خالی است/مسئولین دروغ می گویند/وعده های پوچ مدیران آبفا محقق نشده است/ادغام بلای جان کارکنان آبفا اهواز

کارکنان آبفا اهواز می گویند: ۲ سال عیدی و سنوات، ۴ ماه حقوق و ۴ ماه بیمه پرداخت نشده است و مدیران آبفا دروغ می گویند و وعده می دهند.

به گزارش راوی جنوب، امروز پنجشنبه (۲۸ اسفندماه) کارکنان آب و فاضلاب اهواز در شرایط قرمز کرونایی برای پیگیری مطالبات خود مقابل استانداری خوزستان برای چهارمین روز متوالی دست به تجمع اعتراضی زدند.

این کارکنان که ۴ ماه حقوق و بیمه و ۲ سال عیدی و سنوات دریافت نکرده‌اند، می‌گویند: مسئولین مرتب به ما دروغ می گویند و به وعده هایی که می دهند عمل نمی کنند. سفره هایمان خالی است.

مهم‌ترین خواسته کارکنان آبفا، پرداخت حقوق معوقه، عدم کاهش حقوق، پرداخت حق بیمه و سنوات و جلوگیری از ادغام غیرکارشناسی بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.