کد خبر : 3166
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۰:۲۵

آیا مجمع نمایندگان خوزستان صدای کارکنان آبفا را می شنوند؟

آیا مجمع نمایندگان خوزستان صدای کارکنان آبفا را می شنوند؟

در سایه غفلت و بی توجهی مجمع نمایندگان خوزستان، مدیریت شرکت‌ آب‌وفاضلاب استان با رفتارهای سلیقه‌ای و وعده های پر از هیچ خود، شرایط را بر نیروهای خود سخت کرده و این کارکنان نیز بدون هیچ حامی و پشتیبانی در این شرایط نابسامان اقتصادی رها شده‌اند. کارکنان آبفا بارها تجمع کرده اند. اعتراض کرده اند.

در سایه غفلت و بی توجهی مجمع نمایندگان خوزستان، مدیریت شرکت‌ آب‌وفاضلاب استان با رفتارهای سلیقه‌ای و وعده های پر از هیچ خود، شرایط را بر نیروهای خود سخت کرده و این کارکنان نیز بدون هیچ حامی و پشتیبانی در این شرایط نابسامان اقتصادی رها شده‌اند.

کارکنان آبفا بارها تجمع کرده اند. اعتراض کرده اند. فریاد زده اند. تحصن کرده اند. التماس کرده اند. التماس کرده اند حقوق مان را بدهید، حقوقی که برای آن عرق ریختند. نه تنها حقوق، که آنها از موضوع دیگری نیز دلخورند؛ از یک ادغام غیرکارشناسی که ماحصل تلاش مدیرعامل این شرکت(صادق حقیقی پور) است.

نمایندگان محترم! آیا دغدغه مردم استان نه، که دغدغه مردم حوزه انتخابیه خود را دارید؟ آیا می دانید کارکنان آبفا ۴ ماه حقوق و ۲ سال عیدی و سنوات دریافت نکرده اند؟ آیا صدای اعتراضشان را در چند روز گذشته شنیده اید؟ آیا دلیل نارضایتی و اعتراضشان را می دانید؟

آقایان! کارکنان آبفا در تامین ابتدایی ترین اقلام مورد نیاز خانه و خانواده خود مانده اند. خرید عید و سفره هفت سین بماند. آنها صورت خود را با سیلی سرخ نگه داشته اند. خدا می داند روزها را با چه مشقتی سپری می کنند.

آری! این روزها که فیش های حقوقی نجومی بگیران منتشر شد، متوجه شدیم فاصله طبقاتی یعنی چه؟ باورش سخت است اما این کارکنان ماه ها حقوق شان عقب افتاده، بارها سررسید اقساطشان رسیده و توان پرداخت نداشتند. بارها شرمنده خانواده های خود شدند. بارها نگران فردای خود بودند. خدا می داند سال ۹۹ را چگونه پشت سر گذاشتند.

نمی‌دانم! آیا فریاد آنها و خانواده هایشان را می شنوید؟ چرا خم به ابرویتان نمی آید؟ چرا سرگرم حواشی شده اید؟ چرا به فکر آنها که نان شب ندارند، نیستید؟ چرا به اعتراض و خواسته های کارکنان آبفا توجه نمی کنید؟

نمایندگان محترم! در آستانه اتمام سال ۹۹ که پر بود از رخدادهای جورواجور و غمگین، قدمی برای اندکی شیرین شدن روزهای کارکنان آبفا کنید. خدا می داند که این کارکنان دل دارند، زن و زندگی دارند، فرزند و خانواده دارند، به همان خدایی که ناظر است بر اعمال مان، آنها در مضیقه و تنگنایی عجیب قرار دارند. صدای لرزان و خفیف شان را بشنوید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شاهرخ شاهین پور شنبه , 30 اسفند 1399 - 8:03

ضمن سلام وتبریک سال نو یکی دو تن از دوستانم در این سازمان ابفا مشغول به کار هستند واقعا شرایط بسیار سخت و ناگواری دارتد
مشکل اینجاست که شرایط اقتصادی کشور طوریه که ادم ها و خانواده ها به زور سختی مشکلات خودشان را حل می کنند و توان کمک کردن به همدیگر رو ندارند