کد خبر : 3168
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۴

وعده پرداخت مطالبات کارکنان «آب‌وفاضلاب اهواز» عملی نشد/کارکنان از وعده های دروغ مدیران خود خسته شده‌اند

وعده پرداخت مطالبات کارکنان «آب‌وفاضلاب اهواز» عملی نشد/کارکنان از وعده های دروغ مدیران خود خسته شده‌اند

درحالیکه طبق وعده «صادق حقیقی‌پور» مدیرعامل آبفا خوزستان قرار بود بخشی از مطالبات مزدی کارکنان آبفا اهواز امروز و پیش از آغاز سال جدید پرداخت شود، این پرداختی هنوز انجام نشده است. جمعی از کارکنان شرکت آب‌وفاضلاب اهواز در تماس با خبرنگار راوی جنوب، از عدم پرداخت مطالبات مزدی خود خبر دادند. به گزارش راوی

درحالیکه طبق وعده «صادق حقیقی‌پور» مدیرعامل آبفا خوزستان قرار بود بخشی از مطالبات مزدی کارکنان آبفا اهواز امروز و پیش از آغاز سال جدید پرداخت شود، این پرداختی هنوز انجام نشده است.

جمعی از کارکنان شرکت آب‌وفاضلاب اهواز در تماس با خبرنگار راوی جنوب، از عدم پرداخت مطالبات مزدی خود خبر دادند.

به گزارش راوی جنوب، پنجشنبه شب(۲۸ اسفندماه) صادق حقیقی پور «مدیرعامل شرکت آب‌وفاضلاب خوزستان» در گفتگو با خبر ساعت ۲۳ خوزستان، وعده داده بود که جمعه یا شنبه و پیش از آغاز سال جدید حقوق کارکنان پرداخت خواهد شد.

کارکنان آبفا اهواز که تعدادشان به بیش از ۱۳۰۰ نفر می رسد، می گویند: به تعدادی از کارکنان فقط عیدی پرداخت شده است، اما هیچکدام حقوق معوقه خود را دریافت نکرده اند.

همچنین بسیاری از کارکنان نیز نه تنها حقوق معوقه که همان عیدی را نیز دریافت نکرده و صحبت مدیرعامل آبفا خوزستان مبنی بر پرداخت حقوق کارکنان را به طور کامل رد می‌کنند.

این کارکنان که از وعده های دروغ مدیران خود به شدت آزرده خاطر و خسته شده اند، از استاندار خوزستان و مجمع نمایندگان استان می خواهند به مشکلاتشان توجه کنند و صدایشان را بشنوند.

گفتنی است در روزهای گذشته کارکنان آبفا اهواز برای دریافت مطالبات خود مقابل استانداری خوزستان به صورت مستمر دست به تجمع اعتراضی زده بودند که متاسفانه هنوز اقدامی از سوی مسئولین آبفا استان صورت نگرفته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.