کد خبر : 3215
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۱

سوال این است، آن ۲۰ میلیارد تومان چه شد؟

سوال این است، آن ۲۰ میلیارد تومان چه شد؟

مجتبی داراب پور حکایت اگرچه تکراری است، اگرچه شاید مخاطبین همه موارد را از بر باشند، حتی شاید دیگر حوصله تان سر رفته باشد. اما اینکه آنانکه باید، همچنان بی توجه‌اند خود مساله ای است بحث برانگیز! استاندار خوزستان با اشتیاق سخن بر زبان جاری ساخت، که کلیه کارکنان آبفا استان خوزستان و شهرداری معوقات

مجتبی داراب پور

حکایت اگرچه تکراری است، اگرچه شاید مخاطبین همه موارد را از بر باشند، حتی شاید دیگر حوصله تان سر رفته باشد. اما اینکه آنانکه باید، همچنان بی توجه‌اند خود مساله ای است بحث برانگیز!

استاندار خوزستان با اشتیاق سخن بر زبان جاری ساخت، که کلیه کارکنان آبفا استان خوزستان و شهرداری معوقات خود را دریافت می کنند و شب عیدشان را شادی خواهیم بخشید.

بدین صورت که برای کارکنان آب‌وفاضلاب مبلغ ۳۰ میلیارد تومان بابت پرداخت معوقات به حساب آبفا واریز شد تا مسوولین این شرکت نسبت به پرداخت مطالبات بجای مانده کارکنان اقدام کنند.

اینچنین نشد؛ اما چرا؟

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان در حرکتی غیر قابل باور، دست به اقدامی ماندگار می زند. ماندگار نه از حیث مثبت و خوشحال کننده اش که دقیقا برعکس.

او ۱۰ میلیارد را بابت عیدی و پاداش امضا می کند و ۲۰ میلیارد هم به محل یا محل های دیگر. که این اقدام استاندار خوزستان را برآشفته می کند، تا آنجا که صادق حقیقی پور را در جلسه ای در شهرستان اندیکا از نشست اخراج می کند و هیچ عذری را نمی پذیرد.

او(مدیرعامل آبفا خوزستان) تجمعات را دید، او احقاق حق کارکنان آبفاروستایی سابق را دید، او درماندگی و نگرانی و شدت عصبانیت کارکنانش را دید، او صدایشان را طی سال گذشته بارها و بارها شنید ( همان روزی که گفت: مگر کار می کنند که حقوق هم می خواهند؟) او همه موارد را می دانست، جلسات مکرر، نشست های متعدد، مصاحبه های فراوان و آن ادعا که گفت: همه تسویه شدند. که کاملا از حقیقت به دور بود.

او اینگونه کمر به ناراحتی کارکنانش بست و اینگونه منجر به تداوم تجمعات شد، او کارکنانش را بجای سفره هفت سین و شادی در کنار خانواده، به تداوم تجمعات مقابل استانداری دعوت کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.