کد خبر : 3218
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱

سریال ادامه دار تجمع کارکنان آبفا مقابل استانداری خوزستان/مسئولین آبفا همچنان بی توجه به خواسته‌های کارکنان

سریال ادامه دار تجمع کارکنان آبفا مقابل استانداری خوزستان/مسئولین آبفا همچنان بی توجه به خواسته‌های کارکنان

کارکنان آبدار آب‌وفاضلاب خوزستان مقابل استانداری تجمع کردند؛ خواسته آنها پرداخت هفت ماه حقوق معوقه، بیمه و سنوات گذشته بود. به گزارش خبرنگار راوی جنوب، امروز سه شنبه(۱۰ فروردین ماه ۱۴۰۰) کارکنان آبدار آب‌وفاضلاب خوزستان مقابل استانداری دست به تجمع اعتراضی زدند و با در دست داشتن بنر از ۷ ماه حقوق معوقه خود خبردادند.

کارکنان آبدار آب‌وفاضلاب خوزستان مقابل استانداری تجمع کردند؛ خواسته آنها پرداخت هفت ماه حقوق معوقه، بیمه و سنوات گذشته بود.

به گزارش خبرنگار راوی جنوب، امروز سه شنبه(۱۰ فروردین ماه ۱۴۰۰) کارکنان آبدار آب‌وفاضلاب خوزستان مقابل استانداری دست به تجمع اعتراضی زدند و با در دست داشتن بنر از ۷ ماه حقوق معوقه خود خبردادند.

این کارکنان از استاندار خوزستان خواسته اند تا به مشکلات و معیشت آنها توجه کند، چرا که از مدیران خود ناامید و دلسرد شده اند.

این سومین تجمع کارکنان آبفا در سال جدید مقابل استانداری خوزستان است.

آنها پیش از این نیز در یک هفته پایانی سال گذشته نسبت به عدم پرداخت حقوق معوقه خود، مقابل شرکت آبفا اهواز، خوزستان و استانداری دست به تجمع اعتراضی زده بودند.

کارکنان آبدار آبفا خوزستان حقوقشان را می خواهند اما مسئولین این شرکت همچنان به معیشت و خواسته های کارکنان بی توجه بوده و تاکنون هیچ اقدامی در جهت رفع مشکلات آنها انجام نداده اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.