کد خبر : 3243
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۳

از قرارداد کارکنان آبفا خوزستان(روستایی سابق) چه خبر!!!؟

از قرارداد کارکنان آبفا خوزستان(روستایی سابق) چه خبر!!!؟

خب، می توان گفت اندکی آرامش در میان کارکنان آبفا خوزستان(روستایی سابق) بوجود آمده است. فشار رسانه ها و استاندار خوزستان اثرگذار بود، فضای رسانه ها و جلسات و پیگیری های توأمان استاندار خوزستان نتیجه مطلوب را به ارمغان آورد، اما این همه ماجرا نبود و نیست. اکنون اما موضوع؛ قراردادهای کارکنان موقت کارگری است(

خب، می توان گفت اندکی آرامش در میان کارکنان آبفا خوزستان(روستایی سابق) بوجود آمده است. فشار رسانه ها و استاندار خوزستان اثرگذار بود، فضای رسانه ها و جلسات و پیگیری های توأمان استاندار خوزستان نتیجه مطلوب را به ارمغان آورد، اما این همه ماجرا نبود و نیست.

اکنون اما موضوع؛ قراردادهای کارکنان موقت کارگری است( یا همان طرحی)، گفته می شود بخش زیادی از این نیروها تحت پوشش پیمانکار قرار خواهند گرفت که این در تضاد قوانین اتخاذ شده یکپارچه سازی است و مسوولین آبفا استان خوزستان با استفاده از اختیارات خود می خواهند در خلاف این قانون عمل کنند.

مهندس جانباز(مدیرعامل آبفا کشور) طی نامه ای به صراحت اعلام داشته که نیروهای موقت کارگری پس از ادغام تحت عنوان نیروهای شرکتی با عنوان قرارداد تامین نیروی انسانی و قرارداد با شرکت، ادامه فعالیت خواهند داد.

این قانون کاملا شفاف است، اینکه مسوولین آبفا استان خوزستان با مدیرعاملی «صادق حقیقی پور» در تقابل با این قانون درآمده اند و می‌خواهند بخش زیادی از نیروها را تحت قرارداد پیمانکار درآورند، به مانند همان حرکت عدم پرداخت حقوق هاست. که می طلبد استاندار خوزستان مجدد به موضوع ورود کرده و این دغدغه و نگرانی کارکنان را از بین ببرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.