کد خبر : 3276
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲

مجتبی یوسفی نماینده مجلس شورای اسلامی

مجتبی یوسفی نماینده مجلس شورای اسلامی

شهرهای آبی و زرد با تصمیمات غلط دولت و ستاد کرونا به قرمز و نارنجی تبدیل شده اند/عوامل نیروی نیروی انتظامی باید کنار مردم باشند/دولت ابتدا مسافرت را آزاد و سپس خودروها را اعمال قانون می کنند/با تصمیمات اشتباه نارضایتی عمومی را افزایش ندهید/تلفات جاده ای ۳۰ درصد افزایش یافت/اصلاح نقاط حادثه خیز جاده‌ای اولویت

شهرهای آبی و زرد با تصمیمات غلط دولت و ستاد کرونا به قرمز و نارنجی تبدیل شده اند/عوامل نیروی نیروی انتظامی باید کنار مردم باشند/دولت ابتدا مسافرت را آزاد و سپس خودروها را اعمال قانون می کنند/با تصمیمات اشتباه نارضایتی عمومی را افزایش ندهید/تلفات جاده ای ۳۰ درصد افزایش یافت/اصلاح نقاط حادثه خیز جاده‌ای اولویت دولت باشد/ضرورت مکانیزه کردن کنترل ترافیک/افزایش سرعت‌گیر و موانع در اهواز سبب بروز تصادفات می شود

نماینده اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از تصمیمات غلط دولت و ستاد کرونا کشور که سبب افزایش شهرهای قرمز و نارنجی شد، بر اصلاح نقاط حادثه خیز جاده ای توسط دولت تاکید کرد.

به گزارش راوی جنوب، مجتبی یوسفی روز سه‌شنبه (١٧ فروردین) در جلسه کمیسیون عمران که با حضور رؤسای پلیس راهور، اورژانس و سازمان مدیریت بحران کشور برگزار شد، اظهار کرد: ابتدا با چندین شهر نارنجی و قرمز تعطیلات را شروع کردیم که با تصمیم دولت و ستاد کرونا مبنی بر اینکه سفر به شهرهای آبی و زرد بلامانع است، تعداد شهرهای قرمز و نارنجی به ۱۱۹ شهر رسید.

وی با ابراز نگرانی از شیوع بیماری کرونا در کشور، افزود: با این برنامه ریزی غیرکارشناسی خود متاسفانه مشکل شهرهای قرمز که حل نکردند هیچ، شهرهای آبی را نیز تبدیل به قرمز و نارنجی کردند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به اینکه در برخی از محورها بارش باران و برف داشتیم حدود ١٢ هزار نفر در این ایام سخت، کم‌کاری هایی که به دلیل اصلاحی‌ باید صورت بگیرد را با عوامل نیرو انتطامی راهور و اورژانس، جبران می‌کنیم.

وی با بیان اینکه مسئولان ستاد کرونا باید پاسخگوی شهرهای نارنجی و قرمز باشند، عنوان کرد: عوامل نیروی انتظامی ما در کنار مردم ایستاده اند و نباید آنها را مقابل مردم قرار دهیم، اول می‌گوییم مردم مسافرت بروند و بعد آنها را اعمال قانون میکنیم و این کارها باعث افزایش گله مندی مردم از دستگاهی که وظیفه خدمت رسانی در ایام مختلف سال به مردم را بر عهده دارند، می‌شود.

یوسفی همچنین خاطر نشان کرد: با توجه به افزایش ٨٩ درصدی تردد در جاده ها و افزایش ٣٠ درصدی تلفات نسبت به سال گذشته، نقاط حادثه خیزی وجود دارد که به بر اساس ماده ٢٣ جرائم ترافیکی دولت باید آنها را اصلاح کند.

وی بیان کرد: در همه استانها و شهرستان ها مشاهده می شود که در یک نقطه سالانه چند تصادف رخ می‌دهد که این موضوع پذیرفته شده نیست و نمیتوانیم با این روش پیش برویم، و باید با استفاده از ابزارآلات جدید در بودجه امسال به سمت مکانیزه کردن کنترل ترافیک حرکت کنیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس در پایان اذعان کرد: در شهر اهواز دوباره به سمت ایجاد سرعت گیر و مانع در خیابان و بلوارها حرکت کردیم، که این موضوع جلوی تصادفات را نمی‌گیرد و باعث زحمت زیاد و افزایش تصادفات نیز می‌شود و نباید به تجربیات ناموفق گذشته برگردیم که همه این مسائل مربوط به راهور نیست و در بحث زیر ساخت باید دستگاه ها کمک کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.