کد خبر : 3322
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۹

مسئول بسیج رسانه خوزستان:اولویت های بسیج رسانه خوزستان امید آفرینی و ایجاد شور انتخاباتی است

مسئول بسیج رسانه خوزستان:اولویت های بسیج رسانه خوزستان امید آفرینی و ایجاد شور انتخاباتی است

اولویت های بسیج رسانه خوزستان امید آفرینی و ایجاد شور انتخاباتی است مسئول بسیج رسانه استان خوزستان در جلسه با استاندار خوزستان گفت: اولویت اول بسیج رسانه استان امید آفرینی و پرشور کردن انتخابات است. به گزارش راوی جنوب به نقل از روابط عمومی بسیج رسانه خوزستان مسئول بسیج رسانه استان خوزستان در جلسه با

اولویت های بسیج رسانه خوزستان امید آفرینی و ایجاد شور انتخاباتی است

مسئول بسیج رسانه استان خوزستان در جلسه با استاندار خوزستان گفت: اولویت اول بسیج رسانه استان امید آفرینی و پرشور کردن انتخابات است.

به گزارش راوی جنوب به نقل از روابط عمومی بسیج رسانه خوزستان مسئول بسیج رسانه استان خوزستان در جلسه با استاندار خوزستان گفت: اولویت اول بسیج رسانه استان امید آفرینی و پرشور کردن انتخابات است.

دکترسجاد بهمئی افزود: بسیج رسانه خوزستان با استفاده از ظرفیت های مهم رسانه ای که در اختیار دارد به دنبال مقابله با عملیات روانی دشمن است.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه جریان رسانه های معاند به دنبال مایوس کردن و ایجاد نااُمیدی در سطح جامعه هستند ، بسیج رسانه با استفاده از ظرفیت بسیج رسانه در سطح استان و شهرستانها به دنبال ایجاد نشاط و امید آفرینی در سطح استان است.
استاندار خوزستان نیز در این جلسه افزود: جهت پرشور کردن انتخابات و مشارکت حداکثری در کنار رسانه باید از ظرفیت نخبگان و شیوخ و بزرگان استان استفاده نماییم،

سلیمانی دشتکی  افزود: میزان مشارکت کاندیداهای انتخاباتی نسبت به سطح استان و شهرستان‌ها جهت انتخابات شورای شهر و روستا نسبت به دوره های قبلی افزایش خوبی داشته است .
وی در پایان از زحمات و تلاش های بسیج رسانه استان در جهت آموزش و اگاهی رسانی در سطح جامعه تقدیر کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.