کد خبر : 3338
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۰:۲۵

افکار عمومی در انتظار پاسخ آبفا/ ۱۳ میلیون یورو بودجه حل مشکل فاضلاب اهواز کجا و چگونه هزینه شد؟!

افکار عمومی در انتظار پاسخ آبفا/ ۱۳ میلیون یورو بودجه حل مشکل فاضلاب اهواز کجا و چگونه هزینه شد؟!

آیا این سوءمدیریت اعتبارات مانع موافقت تخصیص مابقی ۳۷ میلیون یورو نمی‌شود؟ رسانه راوی جنوب از چندی پیش به طور مفصل به موضوع مساعدت مقام معظم رهبری برای حل مشکلات فاضلاب کلانشهر اهواز و شهرستان کارون پرداخته است. به گزارش راوی جنوب، در این مطلب آوردیم که مساعدت مقام معظم رهبری صرفا برای حل مشکل

آیا این سوءمدیریت اعتبارات مانع موافقت تخصیص مابقی ۳۷ میلیون یورو نمی‌شود؟

رسانه راوی جنوب از چندی پیش به طور مفصل به موضوع مساعدت مقام معظم رهبری برای حل مشکلات فاضلاب کلانشهر اهواز و شهرستان کارون پرداخته است.

به گزارش راوی جنوب، در این مطلب آوردیم که مساعدت مقام معظم رهبری صرفا برای حل مشکل شبکه دفع فاضلاب است ولی طبق شنیده ها بخشی از آن یعنی مبلغی حدود ۱۳ میلیون یورو معادل ۳۳۸ میلیارد تومان به حساب آبفا واریز شد.

اما طبق اخبار واصله مسئولان ذیربط (بخوانید آبفا استان خوزستان با مدیریت صادق حقیقی پور) تصمیم دیگری می گیرند و نسبت به پرداخت دیون سیلاب سال ۱۳۹۸ اقدام می کنند که مشخص نیست این کار به چه قیمتی انجام شده است.

گویا قصد داشتند پیمانکاران و طلبکاران خود را راضی کنند و مردم شهر را همچنان در نارضایتی و مشکلات گرفتگی فاضلاب رها کنند.

حال این سوال مطرح است که آیا با عدم مدیریت صحیح اعتبارات، می‌توان امیدوار بود که پایتخت نشینان با تخصیص مابقی اعتبارات موافقت کنند؟!

بسیاری از اعتباراتی که در سال های گذشته برای حل معضلات آب و فاضلاب خوزستان جذب شد با عدم‌ مدیریت صحیح از بین رفت. اگر منابع مالی جذب شود اما مدیریت صحیح وجود نداشته باشد، نمی توان شاهد کاهش مشکلات در این حوزه باشیم.

شفافیت و جدیت مسئولان آب‌وفاضلاب خوزستان در نحوه هزینه کرد اعتبارات بسیار لازم و ضروری بوده و استفاده بهینه و مطلوب از آن‌ نیز اهمیت بسیاری دارد.

حال خاطرنشان می شود افکار عمومی همچنان منتظر است، باید پاسخ دهند که مساعدت مقام معظم رهبری برای حل مشکل فاضلاب چرا، چگونه و به چه قیمتی صرف غیر شد؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.