کد خبر : 3340
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰

تجمع کارکنان آبدار آبفا خوزستان(روستایی سابق) در مقابل استانداری خوزستان/اعتراض به عدم پرداخت ۷ ماه حقوق/مدیران آبفا همچنان بی تفاوت به اعتراضات

تجمع کارکنان آبدار آبفا خوزستان(روستایی سابق) در مقابل استانداری خوزستان/اعتراض به عدم پرداخت ۷ ماه حقوق/مدیران آبفا همچنان بی تفاوت به اعتراضات

عمده‌ترین مطالبات آنها در این تجمعات «اعتراض به عدم اجرای طرح طبقه بندی مشاغل»، «حقوق و مزایای معوقه» و «عدم پرداخت حق بیمه» بوده است. کارکنان آبدار آب و فاضلاب خوزستان به دلیل عدم پرداخت حقوق معوقه خود و تبعیض شرکت آبفا استان در نحوه پرداخت، مقابل استانداری خوزستان تجمع اعتراضی کردند. به گزارش خبرنگار

عمده‌ترین مطالبات آنها در این تجمعات «اعتراض به عدم اجرای طرح طبقه بندی مشاغل»، «حقوق و مزایای معوقه» و «عدم پرداخت حق بیمه» بوده است.

کارکنان آبدار آب و فاضلاب خوزستان به دلیل عدم پرداخت حقوق معوقه خود و تبعیض شرکت آبفا استان در نحوه پرداخت، مقابل استانداری خوزستان تجمع اعتراضی کردند.

به گزارش خبرنگار راوی جنوب، امروز شنبه(۲۸ فروردین ماه) کارکنان آبدار آب‌وفاضلاب خوزستان (روستایی سابق) بار دیگر با حضور در مقابل استانداری، تجمع کردند و خواستار پرداخت حقوق معوقه خود شدند.

در این تجمع اعتراضی، کارکنان آب‌وفاضلاب خوزستان با در دست داشتن بنرهایی، از عدم پرداخت ۷ ماهه حقوق و بیمه خود خبردادند و خواستار تحقق وعده های مدیران این شرکت برای پرداخت حقوق معوقه شان شدند.

به گفته یکی از کارکنان، تعداد آبداران آب و فاضلاب خوزستان(روستایی سابق) بیش از ۹۵۰ نفر است که مشکل عدم پرداخت حقوق و بیمه دارند و نسبت به قراردادهای جدیدی که شرکت بر اساس همان قراردادهای قدیم با کارکنان آبدار بسته، اعتراض دارند.

گویا حاشیه های شرکت آب‌وفاضلاب خوزستان با سوء مدیریت فعلی تمامی ندارد و هر از چند گاهی شاهد تجمع کارکنان این شرکت در مقابل استانداری هستیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.