کد خبر : 3358
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰

تجمع کارکنان آبفا اهواز در مقابل شرکت/اعتراض به عدم پرداخت ۳ ماه حقوق و ۸ ماه بیمه/مدیران آبفا همچنان بی توجه به اعتراضات/مخالفت شدید کارکنان با ادغام

تجمع کارکنان آبفا اهواز در مقابل شرکت/اعتراض به عدم پرداخت ۳ ماه حقوق و ۸ ماه بیمه/مدیران آبفا همچنان بی توجه به اعتراضات/مخالفت شدید کارکنان با ادغام

کارکنان آبفا اهواز با حضور در مقابل این شرکت نسبت به عدم اجرای طرح طبقه بندی مشاغل، حقوق و مزایای معوقه و عدم پرداخت حق بیمه اعتراض کردند. به گزارش خبرنگار راوی جنوب، امروز سه شنبه(۳۱ فروردین ماه) کارکنان آب‌وفاضلاب اهواز بار دیگر با حضور در مقابل این شرکت، تجمع کردند و خواستار پرداخت حقوق

کارکنان آبفا اهواز با حضور در مقابل این شرکت نسبت به عدم اجرای طرح طبقه بندی مشاغل، حقوق و مزایای معوقه و عدم پرداخت حق بیمه اعتراض کردند.

به گزارش خبرنگار راوی جنوب، امروز سه شنبه(۳۱ فروردین ماه) کارکنان آب‌وفاضلاب اهواز بار دیگر با حضور در مقابل این شرکت، تجمع کردند و خواستار پرداخت حقوق معوقه خود و جلوگیری از ادغام غیرکارشناسی شدند.

در این تجمع اعتراضی، کارکنان آب‌وفاضلاب اهواز با نصب بنرهایی، از عدم پرداخت ۳ ماهه حقوق و ۸ ماهه بیمه خود خبردادند و خواستار تحقق وعده های مدیران این شرکت یعنی آبفا خوزستان برای پرداخت حقوق معوقه شان شدند.

مطالبات چهار ماه ابتدایی سال ۹۹ و بیمه ماه های پایانی سال ۹۸ و ۹۹، دو سال سنوات و مزایای کارکنان نیز هنوز پرداخت نشده و قراردادها بر اساس دستورالعمل های جدید نیز بسته نشده است.

کارکنان، یکی از مشکلات اساسی در عدم پرداخت مطالبات را عدم توانایی و سومدیریت در اجرای طرح ادغام آبفا شهری و روستایی عنوان کردند و خواستار جلوگیری از اجرای این طرح شدند.

آنها می گویند مدیران فقط وعده می دهند اما به سفره های خالی و قسط های عقب افتاده ما توجه نمی کنند. مشکلات مان بیشتر از قبل شده و کسی هم پاسخگو نیست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.