کد خبر : 3391
تاریخ انتشار : جمعه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۷

دستمال پاک یا کثیف؛ کدام می تواند شیشه واکسن پاکبانان خوزستان را پاک کند؟

دستمال پاک یا کثیف؛ کدام می تواند شیشه واکسن پاکبانان خوزستان را پاک کند؟

راوی جنوب| بعد از آن که خبر سوء استفاده و خارج از نوبت اعضای شورای شهر آبادان و مدیران شهرداری آبادان از واکسن کرونا و سهمیه پاکبانان رسانه ای شد، مطالبه عمومی و رسانه ها جهت شفافیت در این حوزه شکل گرفت. به دنبال این مطالبه گری مسئولین ارشد استانی و کشوری خواستار برخورد با

راوی جنوب| بعد از آن که خبر سوء استفاده و خارج از نوبت اعضای شورای شهر آبادان و مدیران شهرداری آبادان از واکسن کرونا و سهمیه پاکبانان رسانه ای شد، مطالبه عمومی و رسانه ها جهت شفافیت در این حوزه شکل گرفت.

به دنبال این مطالبه گری مسئولین ارشد استانی و کشوری خواستار برخورد با متخلفان شدند برخوردی که لازمه شفافیت و جلوگیری از تکرار چنین سوء استفاده هایی است.

اما در کنار شهرداری آبادان، موجی توسط برخی رسانه ها در مورد شهرداری اهواز هم شکل گرفت رسانه هایی که به غیر از تعداد محدودی از آنها اکثرا طیف رسانه های نزدیک به شهردار سابق اهواز به حساب می آیند که دارای قراردادهای مالی و ملکی غیر شفاف می باشند که تاکنون پاسخ شفافی به آن داده نشده است.

این طیف رسانه ای که تقریبا پای ثابت حمایت از شهردار سابق بودند و از قراردادهای فروش زمین های مهرشهر، انتصاب غیر قانونی موسی شاعری و همچنین غیبت در محل کار و مسائل مربوط به سوء استفاده شهردار سابق اهواز از اموال عمومی هیچگونه مطالبه و حتی سوال ساده ای هم مطرح نکردند.

بنظر می‌رسد اکنون فرصت را مناسب یافتند تا به کمک دیگر عضو شورای شهر اهواز که چندین بار رسانه ها خواستار اعلام لیست اموال قبل و بعد از حضور وی در شورا را شده بودند، تسویه حساب خود را انجام دهند.

اما سوال اساسی این است که این طیف رسانه ای خاص که هم مسائل مالی و ملکی غیر شفاف دارند چگونه می خواهند با دستمال کثیف شیشه سهمیه واکسن کرونا را شفاف کنند؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.