کد خبر : 3379
تاریخ انتشار : جمعه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰:۴۵

وضعیت بحرانی آبفا خوزستان به یک مسئله امنیتی تبدیل شده است/فراخوان انتصاب مدیرعامل جدید هرچه سریعتر انجام شود

وضعیت بحرانی آبفا خوزستان به یک مسئله امنیتی تبدیل شده است/فراخوان انتصاب مدیرعامل جدید هرچه سریعتر انجام شود

شرکت آب و فاضلاب خوزستان که به همت مدیریت ضعیف قبلی به یک سازمان بحران زده تبدیل شده بود، چندی است که با سرپرستی اداره می شود که دست کمی از مدیرعامل سابق ندارد. گویا همه چیز در این اداره راکد است. کارکنان با مشکل عدم پرداخت حقوق و بیمه مواجه اند و آبرسانی به

شرکت آب و فاضلاب خوزستان که به همت مدیریت ضعیف قبلی به یک سازمان بحران زده تبدیل شده بود، چندی است که با سرپرستی اداره می شود که دست کمی از مدیرعامل سابق ندارد.

گویا همه چیز در این اداره راکد است. کارکنان با مشکل عدم پرداخت حقوق و بیمه مواجه اند و آبرسانی به ویژه در مناطق روستایی و شهری در سراسر استان با مشکل مواجه شده است به طوری که برخی از روستاییان در اعتراض به بی آبی جاده صیدون در شهرستان باغملک را مسدود کردند.

به گفته بخشدار صیدون، به دلیل مشکلات آبی در این منطقه، تعدادی از روستائیان پاتاوه، جاده صیدون به امامزاده عبدالله را مسدود می کنند و مراتب اعتراض خود را اینگونه نشان می دهند؛ اگرچه گفته شده مشکل آب روستاییان حل و جاده بازگشایی شده است اما این اقدام مقطعی بوده و امکان بروز چنین اتفاقاتی وجود دارد.

مشکلات حوزه آب‌رسانی و آبفا در استان خوزستان، چند روزی است که در پی بلاتکلیفی مدیریت این سازمان، تشدید شده و انتظار می رود فراخوان انتصاب مدیرعامل جدید این شرکت هرچه سریعتر انجام شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.