کد خبر : 3406
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۸

طرح جامع فرهنگی هدی از سوی بسیج ادارات و کارمندان ، کشوری شد

طرح جامع فرهنگی هدی از سوی بسیج ادارات و کارمندان ، کشوری شد

در جلسه ای که با حضور رئیس و دبیر هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه ولیعصر (عج) خوزستان و اعضای شورای راهبردی طرح هدی در پایگاه بسیج شرکت ملی حفاری ایران برگزار گردید ، ضمن تشکر از زحمات فراوان تیم طراحی و تدوین طرح و همچنین فرماندهی محترم پایگاه ، به تفسیر


در جلسه ای که با حضور رئیس و دبیر هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه ولیعصر (عج) خوزستان و اعضای شورای راهبردی طرح هدی در پایگاه بسیج شرکت ملی حفاری ایران برگزار گردید ، ضمن تشکر از زحمات فراوان تیم طراحی و تدوین طرح و همچنین فرماندهی محترم پایگاه ، به تفسیر مبانی این طرح پرداخته شد و ابعاد مختلف متون ، تآلیف ، نحوه اجرا ، دبیرخانه اجرایی و تیم پاسخگویی به سوالات متخصصین ، بحث و گفتگو شد.
این طرح در ۹ فاز طراحی و به موضوع عوامل موثر بر فضای روحی کارمندان و ارتقاء سطح دینی و مذهبی ایشان و خانواده های محترمشان پرداخته است .
قشقایی مدیریت فرهنگی و اطلاع رسانی سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت : این طرح به عنوان طرح شاخص سال ۱۳۹۹ در حوزه فرهنگی سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور معرفی و جهت اجرا به کل کشور ابلاغ گردید. این طرح کلیه جوانب فرهنگی و اجتماعی روز را در ابعاد واقعی و مجازی در نظر گرفته است . دبیرخانه رسمی طرح هدی با تصویب هیئت اندیشه ورز قشر کارمندی خوزستان ، در پایگاه شرکت ملی حفاری ایران افتتاح گردید.
‌دبیر هیئت اندیشه ورز ، از خبرهای خوب در حوزه تعلق کدآموزشی به این طرح جهت کارمندان دولت خبر داد و گفت : با کمک سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور این موضوع را تا حصول نتیجه پیگیری خواهیم کرد.
‌این جلسه ، پس از بازدید هیئت اندیشه ورز از محل دبیرخانه ، با صلوات بر محمد (ص) و آل محمد (ص) به اتمام رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.