کد خبر : 3444
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۶

نگاهی به عملکرد استانداری خوزستان در دوران قاسم سلیمانی دشتکی

نگاهی به عملکرد استانداری خوزستان در دوران قاسم سلیمانی دشتکی

از بازگشت نظم اداری تا اقتدار مدیریتی به استان خوزستان به قلم شهرام هزاریان بعد از آنکه قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان کمتر از سه ماه پیش سکاندار مدیریت استان خوزستان شد از همان روزهای اول کاری، نظم اداری و رعایت سلسله مراتب را بصورت جدی پیگیری کرد. نظمی که چند سالی  تبدیل به حلقه

از بازگشت نظم اداری تا اقتدار مدیریتی به استان خوزستان

به قلم شهرام هزاریان

بعد از آنکه قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان کمتر از سه ماه پیش سکاندار مدیریت استان خوزستان شد از همان روزهای اول کاری، نظم اداری و رعایت سلسله مراتب را بصورت جدی پیگیری کرد. نظمی که چند سالی  تبدیل به حلقه گم شده مدیریت استان و عامل اصلی بحران های مدیریتی شده بود.

در این میان اما تغییر رویکرد مدیریت استان به نظم محوری و عبور مقتدرانه از مدیریت خسته و تنبل بدون شک با مقاومت هایی از سوی  برخی گعد ه های سیاسی،پیمانکاری و رسانه ای همراه شد. گعده هایی که بیش از یک دهه است به اشکال خاص استان خوزستان را از طی کردن مسیر صحیح مدیریت دوره کرده اند.

اکنون که استان خوزستان بیش از هر زمان دیگر به اقتدار مدیریتی نیاز دارد مجدد شاهد آن هستیم اتاق فکری متشکل از مافیای رسانه ای و وگعده های قومی ، به دنبال آن هستند تا با ایجاد جوسازی های پلاک دار به حفظ منافع خود برآیند.

اما برکسی پوشیده نیست که امروز مدیریت مقتدر استاندار خوزستان فضا را بر این گعده های (رسانه ای، قومی ،سیاسی و پیمانکاری) تنگ کرده است و این تنگ شدن فضا خواست عمومی و مطالبه چندین ساله نخبگان استان خوزستان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.