کد خبر : 3487
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۱

عشایر عرب و بختیاری در همه صحنه ها حضور موثر داشتند

عشایر عرب و بختیاری در همه صحنه ها حضور موثر داشتند

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا با تأکید بر اینکه عشایر غیور عرب و بختیاری در همه صحنه‌ها حضور داشتند، گفت: ایثار، شجاعت و شهامت عشایر در صحنه‌های انقلاب زبانزد است. به گزارش راوی جنوب به نقل از مهر ، سردار سرتیپ احمد خادم سیدالشهدا شامگاه سه‌شنبه در مراسم سران طوایف و عشایر خوزستان، اظهار کرد: قرارگاه

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا با تأکید بر اینکه عشایر غیور عرب و بختیاری در همه صحنه‌ها حضور داشتند، گفت: ایثار، شجاعت و شهامت عشایر در صحنه‌های انقلاب زبانزد است.

به گزارش راوی جنوب به نقل از مهر ، سردار سرتیپ احمد خادم سیدالشهدا شامگاه سه‌شنبه در مراسم سران طوایف و عشایر خوزستان، اظهار کرد: قرارگاه کربلا پایگاه منتظران شهداست و در این قرارگاه شهیدان مختلفی از جمله صیاد شیرازی، باقری، جهان آرا، کاظمی، زین الدین و قاسم سلیمانی رفت و آمد داشتند.

وی افزود: در این قرارگاه طراحی عملیات‌های بزرگی انجام شد و رزمندگان از اینجا به میدان رزم می‌رفتند و عملیات‌های بزرگی را انجام می‌دادند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا تصریح کرد: عشایر عرب و بختیاری در همه صحنه‌ها حضور داشتند؛ دوران قبل از انقلاب به حکم طباطبایی یزدی بر قشون انگلیس آنها را تا خرمشهر رانده و صدها شهید دادند و هزاران کشته از انگلیسی‌ها گرفتند.

سردار سرتیپ خادم سید الشهدا عنوان کرد: خوزستان ۲۳ هزار شهید در هشت سال دفاع مقدس برای دفاع از این مرز و بوم تقدیم انقلاب کرد؛ همچنین میلیون‌ها جانباز و آزاده در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس داشتیم.

وی با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم خوزستان در مقابل دشمنان ایستادند، عنوان کرد: ایثار، شجاعت و شهامت عشایر در همه صحنه‌های انقلاب زبانزد است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا بیان کرد: در آستانه عید سعید فطر هستیم و همان‌طوری که روز عید لذت عبادت را می‌بریم و آن روز تنها جایی است که می‌توانیم دین خود را سنجش کنیم که چقدر از اعمال خود و معنویت و عبادتی که از بندگی خدا کردیم، رضایت داریم.

سردار سرتیپ خادم سید الشهدا با اشاره به اینکه همان‌طور که نماز می‌خوانیم، روزه می‌گیریم و از خدا پیروی می‌کنیم باید از ولایت فقیه نیز حمایت کنیم، گفت: دشمن تلاش می‌کند تا مردم در انتخابات شرکت نکنند و بدبینی و بی‌اعتمادی را در میان آنها نهادینه کند ولی باید به آینده این کشور امیدوار باشیم، همان‌طور که خداوند به ما وعده داده است که مؤمنان را پیروز می‌کند.

وی یادآور شد: در وصیت‌نامه سردار شهید قاسم سلیمانی اشاره شده که امروز قرارگاه حسین ابن علی (ع) ایران است و بدانید امروز جمهوری اسلامی حرم هست که مانند دیگر حرم‌ها نیز می‌مانند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا گفت: انتظار داریم که در انتخابات پیش رو عشایر عرب، بختیاری، اساتید، نخبگان و دیگر عشایر و بزرگان استان خوزستان حضور باشکوهی را داشته باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.