کد خبر : 3500
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱:۴۵

پیام تبریک سرتیپ پاسدار احمد خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه منطقه ای کربلا در جنوب غرب به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر

پیام تبریک سرتیپ پاسدار احمد خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه منطقه ای کربلا در جنوب غرب به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر

سرتیپ پاسدار احمد خادم سیدالشهدا در پیامی این عید خجسته را به تمامی مومنان و دل دادگان اهل بیت(ع) در استان خوزستان و سراسر ایران اسلامی تبریک گفت. فرمانده قرارگاه منطقه ای کربلا در جنوب غرب در پیام خود آورده است: حضرت علی (ع):ای مردم! این روز شما، روزی است که نیکوکاران در آن پاداش

سرتیپ پاسدار احمد خادم سیدالشهدا در پیامی این عید خجسته را به تمامی مومنان و دل دادگان اهل بیت(ع) در استان خوزستان و سراسر ایران اسلامی تبریک گفت.

فرمانده قرارگاه منطقه ای کربلا در جنوب غرب در پیام خود آورده است:

حضرت علی (ع):
ای مردم! این روز شما، روزی است که نیکوکاران در آن پاداش می‌گیرند و زیانکاران و تبهکاران در آن مایوس و ناامید می‌گردند.

رمضان ماه دلدادگی به پروردگار، ماه ضیافت الهی، ماه انس با قرآن و ماه رحمت و مغفرت به پایان رسید و اینک با دلهایی مالامال از عشق و محبت و با آرزوی اینکه طاعات و عباداتمان مقبول درگاه خداوند متعال قرار گرفته باشد و بهره کافی را از این ماه پرخیر و برکت برده باشیم  به پیشواز عید سعید فطر می رویم.

عطـر دل انگیز ایمان در دل هـا بـه مشام می رسد. گلبوته هـای صبر و مبارزه با نفس در جان ها شکفته می شود. روز عید فطر همه چیز رنگ و بوی خدایی دارد؛ عید فطر زمان شکفتن گل های ایمان در دل و جان انسان است. تحفه خداوند به مؤمنانی است که با سلاح روزه به غبارروبی خانه دل پرداخته اند. آنان که پلیدی را از جان خود بیرون رانده اند و به جای آن اخلاص و ایمان را جایگزین کرده اند. آری عید سعید فطر روز تولد دوباره انسان است.

*با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و تبریک عید بزرگ سعید فطر و جشن پیروزی بر شیاطین درون وبرون به ملت شریف ایران بخصوص مردم مومن و شهیدپرور خوزستان، از خداوند متعال، رستگاری، عزت و کرامت همگان را مسئلت می دارم.

سرتیپ پاسدار احمد خادم سیدالشهدا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.