کد خبر : 3530
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴

سخنگو ائتلاف افق روشن: ائتلاف افق روشن پویشی همگرا متکی بر پایگاه اجتماعی اقشار و اقوام با سلایق مختلف در کنار یکدیگر است.

سخنگو ائتلاف افق روشن: ائتلاف افق روشن پویشی همگرا متکی بر پایگاه اجتماعی اقشار و اقوام با سلایق مختلف در کنار یکدیگر است.

راوی جنوب| محمد نریمانی سخنگو ائتلاف افق روشن در گفتگو با راوی جنوب مطرح کرد:ائتلاف افق روشن ائتلافی متشکل از جمعی از نخبگان سیاسی،اجتماعی، رسانه ای، فرهنگی، دانشگاهی و ورزشی است که با همگرایی به دنبال توسعه شهری است. محمد نریمانی با اشاره به حضور کاندیدای شورای شهر در جمع اعضای ائتلاف افزود: کاندیدایی که

راوی جنوب| محمد نریمانی سخنگو ائتلاف افق روشن در گفتگو با راوی جنوب مطرح کرد:
ائتلاف افق روشن ائتلافی متشکل از جمعی از نخبگان سیاسی،اجتماعی، رسانه ای، فرهنگی، دانشگاهی و ورزشی است که با همگرایی به دنبال توسعه شهری است.

محمد نریمانی با اشاره به حضور کاندیدای شورای شهر در جمع اعضای ائتلاف افزود: کاندیدایی که تاکنون از آن ها دعوت شده افرادی هستند که رزومه خود را به دبیرخانه ائتلاف ارسال کردند و تعدادی دیگر از داوطلبین جهت ارزیابی طی روزهای آینده با حضور در ائتلاف پاسخگوی سوالات خواهند بود.

نریمانی افزود: مرامنامه در آغاز کار برای شفاف سازی در وب سایت ائتلاف قرار داده شد و بعد از ان با دعوت عمومی از کاندیدای شورای شهر اقدام به دعوت برای جلسه حضوری کاندیدا نموده و در حال انجام جلسات حضوری با کاندیدا می باشد و بعد از پایان جلسات ‌در یک پروسه نظامند اقدام به انتخاب لیست کاندیدا نهایی خواهد نمود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.