کد خبر : 3533
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱

رابطین فضایی ناسا برای اصلاح طلبان خوزستان/بخش اول

رابطین فضایی ناسا برای اصلاح طلبان خوزستان/بخش اول

سید جابر موسوی، علی حسین حسین زاده و ابراهیم عامری به عنوان رابطین نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان (ناسا) در خوزستان منصوب شدند. راوی جنوب| با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ اصلاح طلبان ایران در قالب نهاد اجماع ساز (ناسا) متشکل از احزاب اصلاح طلب با هدف انتخاب کاندیدای اصلاح طلب و تمرکز

سید جابر موسوی، علی حسین حسین زاده و ابراهیم عامری به عنوان رابطین نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان (ناسا) در خوزستان منصوب شدند.

راوی جنوب| با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ اصلاح طلبان ایران در قالب نهاد اجماع ساز (ناسا) متشکل از احزاب اصلاح طلب با هدف انتخاب کاندیدای اصلاح طلب و تمرکز بر انتخابات گرد هم جمع شدند.

در این بین رابطین از سوی نهاد اجماع ساز جهت ارتباط احزاب اصلاح طلب با تهران برای هر استان بطور مشخص منصوب شده اند، مسئله ای که با حساسیت و ویژگی های خاص خود باید انجام می شد.

انتصاب این رابطین در دوران گذشته با انتقادات فراوانی روبرو بود چه در حوزه سیاسی و چه در حوزه عملکرد که سبب لطمات جبران ناپذیری به جریان اصلاح طلبی استان خوزستان شده است.

اصلاح طلبان خوزستان در حالی به سمت انتخابات ۱۴۰۰ گام بر می دارند که مجدد شاهد تکرار اشتباهات گذشته در انتصاب رابطین می باشند. رابطینی که باید مقبولیت حداکثری و نیز دارای سابقه و عملکرد ملموس اصلاح طلبانه باشند هر سه با کمترین محبوبیت و مقبولیت با حمایت یک الی دو چهره خوزستانی نشین و بدون نظر خواهی از احزاب اصلاح طلب خوزستان منصوب شدند.

در این بخش نگاهی اجمالی به اقدامات اخیر رابطین اصلاح طلب خوزستان می اندازیم:

سید جابر موسوی؛

سید جابر موسوی در یک دهه گذشته بیش از آنکه یک فعال سیاسی و حزبی خوزستانی باشد یک فعال سیاسی پروازی اصلاح طلب که به هیچگونه تعهد اصلاح طلبانه پایبند نیست شناخته می شود و عملکرد وی در دو دوره انتخابات ریاست جمهوری و لیست امید و پنجمین دوره شورای شهر اهواز سندی بر این ادعا می باشد. سید جابر موسوی دبیر حزب همیشه غایب که بصورت مقطعی و صرفا به عنوان یک فعال انتخاباتی در حوزه سیاسی دیده میشود و آن هم یک فعال انتخاباتی انتصابی با حداقل پشتوانه اجتماعی و براساس حمایت های محمد کیانوش راد در حوزه سیاسی خوزستان نقش آفرینی می کند.

علی حسین حسین زاده؛

استاد دانشگاه و معاونت سیاسی و اجتماعی خوزستان در دوران غلامرضا شریعتی که با فشار محمد کیانوش راد و طیف اتحاد ملت به شریعتی در این جایگاه منصوب و تحمیل شد و در تمام دوران مدیریتی وی چیزی جزء عملکرد ضعیف و حذف اصلاح طلبان دیده نمی شود و همواره از سوی اصلاح طلبان خوزستان با این نقد روبرو بود که دفتر وی محلی جهت رفت و آمد نیروهای بی هویت سیاسی فرصت طلب و افراطی ها بوده است اکنون مدعی رابط بین اصلاح طلبان کشور با خوزستان شده است انتصابی که با اعتراض شدید اصلاح طلبان همراه بوده و این انتصاب را به اسب تروا اصولگرایان در جریان اصلاح طلبی تشبیه کردند.

ابراهیم عامری؛

فعال سیاسی و اجتماعی که بطور مشخص شاخصه سید جابر موسوی را دارد و یک فعال انتخاباتی است و در بازه زمانی کنونی با حداقل پشتوانه اجتماعی و بدون هماهنگی و مشهورت با بدنه احزاب اصلاح طلب توسط نهاد اجماع ساز به اصلاح طلبان خوزستان و احزاب اصلاح طلب تحمیل شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.