کد خبر : 3555
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۸:۲۱

خبری شوک آور آغشته با قانون گریزی

خبری شوک آور آغشته با قانون گریزی

به قلم: مجتبی داراب پور طبق آخرین شنیده‌ها محمد‌رضا کرمی نژاد که در سال ۱۳۶۱ استخدام آبفا شده و طبق قانون باید تا کنون بازنشسته می‌شد گزینه مدیر عاملی آبفای خوزستان است. (بخوانید بواسط روابط) در روزهای گذشته فراخوانی برای معرفی و انتصاب مدیر عامل آبفای خوزستان توسط آبفای کشور انجام شد.باید منتظر ماند و

به قلم: مجتبی داراب پور

طبق آخرین شنیده‌ها محمد‌رضا کرمی نژاد که در سال ۱۳۶۱ استخدام آبفا شده و طبق قانون باید تا کنون بازنشسته می‌شد گزینه مدیر عاملی آبفای خوزستان است. (بخوانید بواسط روابط)

در روزهای گذشته فراخوانی برای معرفی و انتصاب مدیر عامل آبفای خوزستان توسط آبفای کشور انجام شد.
باید منتظر ماند و دید آیا انتصاب یک بازنشسته با این شرایط سنی، آخرین تیر دولت تدبیر و امید بر پیکر بی‌رمق خوزستان خواهد بود.

با توجه به مشکلات عدیده آب و فاضلاب در خوزستان انتظار انتصابی شایسته و کارآمد برای تصدی در این سازمان حساس مورد انتظار مردم و اصحاب رسانه است. انتصابی توانمند و کارآمد دقیقا از بدنه شرکت یکپارچه آبفا خوزستان، ولیکن اخبار واصله مغایر با منافع استان است و در اقدامی عجیب و صرفا در راستای ضربه آوردن بر خوزستان؛ کرمی نژاد با سن و سال بالا و با بیش از یک دهه بازنشستگی گزینه صندلی حساس و داغ شرکت یکپارچه شده است.

دست مریزاد بر آنانکه صرفا منافع شخصی را مد نظر قرار داده و همواره پشت به مردم خوزستان کرده اند.

در حال حاضر مشکل تنش آبی در ۷۰۲ روستای خوزستان وجود دارد و این انتصاب می‌تواند با این شرایط مشکلات خوزستان را دو چندان کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.