کد خبر : 3623
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۲

لیست ائتلاف افق روشن بعد از نظر سنجی نهایی خواهد شد.

لیست ائتلاف افق روشن بعد از نظر سنجی نهایی خواهد شد.

محمد نریمانی سخنگو ائتلاف افق روشن در گفتگو با راوی جنوب مطرح کرد: مصاحبه ها از میان کاندیدای که در موعد مقرر مدارک به دبیرخانه ائتلاف ارسال کردند در حال انجام است و در روزهای آتی وارد فاز نظر سنجی عمومی خواهیم شد. این مجموعه با حساسیت خاص در قالب یک کار کارشناسی در حال

محمد نریمانی سخنگو ائتلاف افق روشن در گفتگو با راوی جنوب مطرح کرد:

مصاحبه ها از میان کاندیدای که در موعد مقرر مدارک به دبیرخانه ائتلاف ارسال کردند در حال انجام است و در روزهای آتی وارد فاز نظر سنجی عمومی خواهیم شد.

این مجموعه با حساسیت خاص در قالب یک کار کارشناسی در حال تهیه لیستی ست که در آن افرادی در کنار هم قرار دهد که دارای متخصصهای گوناگون در حوزه‌های متفاوت از جمله عمران ، مالی ، فرهنگی و…. از روحیه تعامل و مشورت پذیری برخوردار باشند که در شورای ششم اهواز شاهد باشیم در تصمیم گیری‌ها وقت گران بهای مردم اهواز را ارج نهاده و با سرعت و همدلی امور شهروندان را پیگیری کنند

نریمانی افزود: کارشناسان ما معتقدند شورای ششم باید تلفیقی از تجربه و نیروی جوانی باشد و سعی دارند در لیست نهایی از جوانان اندیشمند و دارای دانش روز در کنار چند چهره با تجربه استفاده نمایند.

نریمانی در پایان افزود: لیست نهایی بعد از نظر سنجی مردمی ارائه خواهد شد. امیدواریم مردم با حضور در انتخابات آینده شهر اهواز را خودشان رقم بزنند و تصمیم گیر نهایی باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.