کد خبر : 3683
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۲

عباس بهمئی؛ چهره ویژه انتخابات شورای شهر اهواز

عباس بهمئی؛ چهره ویژه انتخابات شورای شهر اهواز

پس از کش و قوس های فراوان کاندیدای نهایی انتخابات شهر اهواز توسط فرمانداری اعلام شدند.در میان اسامی که این روزها با ساز و دهل و تبلیغات گسترده معرفی می‌شوند، باید برای نام‌های جوان جایگاهی ویژه باز کرد زیرا بی‌شک آنان راه برون رفت از این باتلاق مشکلات اهواز هستند. حقیقت آن است که تمرکز

پس از کش و قوس های فراوان کاندیدای نهایی انتخابات شهر اهواز توسط فرمانداری اعلام شدند.
در میان اسامی که این روزها با ساز و دهل و تبلیغات گسترده معرفی می‌شوند، باید برای نام‌های جوان جایگاهی ویژه باز کرد زیرا بی‌شک آنان راه برون رفت از این باتلاق مشکلات اهواز هستند.

حقیقت آن است که تمرکز برای انتخاب نماینده‌ای تاثیر گذار و با کارنامه ای قابل قبول چالش اصلی مردم اهواز است، با جستجویی در میان لیست افراد تایید شده فرمانداری اهواز، نام یکی از جوانان اهوازی و با سابقه درخشان به چشم می‌خورد.

عباس بهمئی با کد انتخاباتی : ۱۴۱۶

در نگاهی که به برنامه‌ها و سوابق افراد حاضر در ماراتن نفسگیر انتخابات شورای اسلامی کلانشهر اهواز داشتیم، عباس بهمئی نگرش و برنامه‌هایی منطبق با واقعیات موجود شهر اهواز دارد. دست گذاشتن بر ضعف هایی که کلانشهر متمول اهواز را اینگونه بیمار نموده نام عباس بهمئی را بعنوان نامزد شاخص و توسعه محور مطرح کرده است‌.

او بر مشارکت متخصصین و سمن‌ها اصرار خاصی دارد و نه تنها در ذهن ما بلکه نگاه خیل کثیری از شهروندان را به خود جلب نمود و باید گفت تا اینجای کار عباس بهمئی یک سرو گردن بالاتر از رقیبان بوده است.

وی که اینک دانشجوی دکترای تخصصی مواد است ، سابقه درخشانی هم در پارلمان شهری دارد و لقب جوانترین رئیس شورای شهر کشور را یدک می‌کشد .
هر چند انتخاب افراد توانمند از میان نام های مطرح و جوان بسیار سخت است اما با توجه به سابقه علمی ، پارلمانی و توان جوانی بالا ، انتخاب عباس بهمئی می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات کلانشهر اهواز باشد.

به امید اهوازی آباد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.