کد خبر : 3747
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱

گزارش ویژه راوی جنوب

گزارش ویژه راوی جنوب

فرماندار اهواز در رابطه با زمین زیتون کارمندی شفاف سازی کند

فرماندار اهواز در رابطه با زمین زیتون کارمندی شفاف سازی کند/تاخیر ۲۰ ساله اجرای تعهدات توسط فرماندار/چرا عالمی نیسی تسویه حساب مال را انجام نداد؟/آیا عالمی نیسی به دنبال جبران مافات است؟/فرماندار اهواز پاسخگوی اقدامات مشکوک خود باشد

راوی جنوب به اسنادی دست پیدا کرده است که حکایت از آن دارد سال ۱۳۸۰ قطعه زمینی در زیتون کارمندی جهت ساخت مجتمع ۳۰ واحدی به مدت ۱۶ ماه در قالب تعاونی و با مشارکت شرکتی به مدیریت و نمایندگی جمال عالمی نیسی واگذار شد.

به موجب این واگذاری و عدم اجرای تعهدات محول شده از سوی جمال عالمی نیسی، بعد از ۱۰ سال (۱۳۹۰) و ارسال اخطاریه های متعدد و بازدید کارشناسان دادگستری، قرارداد فسخ و از جمال عالمی نیسی درخواست می شود که در بازه زمانی ۱۰ روزه جهت تسویه حساب مالی به دستگاه مربوطه مراجعه کند.

در ادامه خلف وعده ها و اقدامات غیرشفاف جمال عالمی نیسی، وی از مراجعه به دستگاه مربوطه به مدت نزدیک به ۱۰ سال خودداری می‌کند تا عدم به تعهدات و همچنین عدم تمکین به قانون وی به ۲ دهه برسد. زمینی که اکنون قیمت آن از میلیون به میلیارد تبدیل شده است.

البته در سال ۹۹ بعد از آنکه اشاره کوچکی به داستان این زمین از سوی کاربران فضای مجازی شد جمال عالمی نیسی بعد از نزدیک به دو دهه تاخیر در انجام تعهدات و فسخ قرارداد، ارتباط داشتن با مسئله زمین را تکذیب می کند اما با ساده کردن موضوع خود را تنها نماینده شرکت جهت انعقاد قرارداد خطاب می کند.

اما این پایان ماجراجویی آقای فرماندار اهواز نیست و وی در نامه ای بعد از تکذیبیه به مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان، بعد از نزدیک به ۲۰ سال از عدم اجرای تعهدات و همچنین ده سال پس از فسخ قرارداد با بهانه قرار دادن دلایل کلی و غیر شفاف، از آمادگی خود جهت انجام تعهدات می گوید. این نامه در شهریور ۱۳۹۹ به اداره کل راه و شهرسازی ارسال شده است و اکنون در تیرماه ۱۴۰۰ بعد از گذشت ۱۰ ماه شاهد ادامه اقدامات غیرشفاف فرماندار اهواز و عدم اجرای تعهدات از سوی وی هستیم.

اکنون لازم است ضمن ورود استاندار خوزستان ،بازرسی و دادستان به ماجرای این ملک از یک سو، فرماندار اهواز در یک نشست خبری بصورت شفاف در رابطه با این ملک توضیحات خود را ارائه کند و پاسخگوی افکاری عمومی و البته رسانه ها باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.