کد خبر : 3801
تاریخ انتشار : جمعه ۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۰:۲۲

افزایش فشارها و تهدیدها بر تحریریه راوی جنوب در پی انجام رسالت خود/توضیح را جایگزین فشار در رابطه با زمین ۱۴۷ هکتاری موسسه فرهنگی علامه مخبر دزفولی کرده اند

افزایش فشارها و تهدیدها بر تحریریه راوی جنوب در پی انجام رسالت خود/توضیح را جایگزین فشار در رابطه با زمین ۱۴۷ هکتاری موسسه فرهنگی علامه مخبر دزفولی کرده اند

دکتر ابراهیم رئیسی رئیس جمهور منتخب، در انتخاب اصحاب و یاران خود از گزینه هایی استفاده کند که احترام به رسانه ها و قانون را سرلوحه کار خود قرار می‌دهند. 🔷راوی جنوب| در پی گزارشی در رابطه با واگذاری یک زمین ۱۴۷ هکتاری به موسسه علامه مخبر دزفولی و درخواست توضیحات لازم درباره نحوه واگذاری

دکتر ابراهیم رئیسی رئیس جمهور منتخب، در انتخاب اصحاب و یاران خود از گزینه هایی استفاده کند که احترام به رسانه ها و قانون را سرلوحه کار خود قرار می‌دهند.

🔷راوی جنوب| در پی گزارشی در رابطه با واگذاری یک زمین ۱۴۷ هکتاری به موسسه علامه مخبر دزفولی و درخواست توضیحات لازم درباره نحوه واگذاری زمین به این موسسه، فشارها و گاهاً تهدیدها بر راوی جنوب افزایش یافته است.

🔷 سوال اساسی این است که فرد یا افراد تماس گیرنده که برخی از آنها متولیان فرهنگی و رسانه ای استان خوزستان هستند و یا به برخی نهادها ارتباط دارند به جای حمایت از رسانه ها در انجام رسالت خود که همان اطلاع رسانی، شفافیت و مطالبه گری است باشند، اقدام به فشارهای نامتعارف، غیر حرفه‌ای و غیرقانونی می‌کنند و از ارائه توضیحات مستند و مکتوب، عاجز و ناتوان هستند.

🔷 راوی جنوب بدون شک اعمال فشار و تهدید را خط قرمز خود می‌داند و در صورت تکرار چنین اقدام غیرقانونی و غیراخلاقی نام افرادی که به دنبال اعمال فشار هستند، ارتباطات آنها با برخی دستگاه ها و نهادها را اعلام می کند و چنین انتظار می‌رود که ابراهیم رئیسی رئیس جمهور منتخب پیش از آنکه بر صندلی ریاست جمهوری تکیه بزند از افرادی استفاده کند که تقوا و احترام به قانون و رسانه ها را بلد باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

محمد حسین جمعه , 8 مرداد 1400 - 19:31

احسنت بر این خبرگزاری شجاع.
دست فاسدان رو قبل از آلوده کردن کابینه رییسی که آخرین امید مردم به بهبود اوضاع هست باید رو کرد و نگذاشت اندک مردم معتقد به نظام سرخورده شوند.