کد خبر : 4025
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۰

بهداشت خسته و ناتوان

بهداشت خسته و ناتوان

راوی جنوب|بخش دوم/ ۶۰ درصد مردم خوزستان(سه میلیون نفر) تا دو ماه دیگر در مقابل کرونا واکسینه می‌شوند، آری این وعده ای است که سید محمد علوی رئیس بهداشت خوزستان و از تیم مدیریتی علوم پزشکی اهواز در تاریخ ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ و بعد از شاهکار فرهاد ابول نژادیان مبنی بر وعده واکسیناسیون خوزستانی ها

راوی جنوب|بخش دوم/ ۶۰ درصد مردم خوزستان(سه میلیون نفر) تا دو ماه دیگر در مقابل کرونا واکسینه می‌شوند، آری این وعده ای است که سید محمد علوی رئیس بهداشت خوزستان و از تیم مدیریتی علوم پزشکی اهواز در تاریخ ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ و بعد از شاهکار فرهاد ابول نژادیان مبنی بر وعده واکسیناسیون خوزستانی ها تا پایان بهار ۱۴۰۰ داده بود.

سید محمد علوی رئیس بهداشت خوزستان که انتقادات زیادی مبنی بر ضعف و ناتوانی وی به علت کهولت سن در انجام وظایف به او وارد است و منتقدان اعتقاد دارند که علوی نه تنها در مدیریت ضعف های جدی دارد بلکه به علت سن زیاد(بیش از ۷٠ سال) از انجام خیلی از امور مربوط به بهداشت خوزستان عاجز و ناتوان است.

هرچند که علوم پزشکی تجربه سید محمد علوی را بهانه ای جهت دفاع از وی اعلام کرده است اما وضعیت فعلی خوزستان، خود حکایت آشکار از عدم ناتوانی وی و به دنبال آن ناکارآمدی در انجام امور مربوط به بهداشت استان به عنوان مهمترین اولویت را دارد.

بهداشت خوزستان که نزدیک به ۱۷ وظیفه اساسی را در ماموریت خود قرار داده است در مدت زمان مدیریت فرهاد ابول نژادیان و معاونت محمد علوی، شاهد بحران های جدی در انجام این وظایف بوده است از جمله این بحران ها می توان به عدم مشارکت در تأمین،‌ توزیع و نحوه صحیح استفاده از منابع مالی، ‌نیروی انسانی، تجهیزات و فضای فیزیکی مناسب جهت واکسیناسیون، کوتاهی و تعلل در اطلاع‌رسانی و ارائه اخبار مربوط به هپاتیت A (آب آشامیدنی سالم )، ایمن سازی در برابر بیماری های عفونی عمده، درمان مناسب در برابر بیماری های شایع و حوادث مانند کرونا، اشاره کرد.

🔷 اما آنچه که مشخص نیست این است که مردم خوزستان و به ویژه کادر درمان تا چه زمانی باید تاوان بی تدبیری، سوء مدیریت، ناتوانی و ضعف مدیران علوم پزشکی اهواز را در مدیریت بیماری کرونا را بپردازند؟ …

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.