کد خبر : 4118
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱

نشست های مطالبه گری و جهاد رسانه ای استان خوزستان برگزار شد

نشست های مطالبه گری و جهاد رسانه ای استان خوزستان برگزار شد

رئیس سازمان سازمان بسیج رسانه خوزستان از آغاز نشست های مطالبه گری و جهاد رسانه ای استان توسط این سازمان و بسیجی های رسانه خبر داد. سجاد بهمنی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در خصوص این نشست اظهار داشت: این نشست ها با هدف مطالبه گری و رصد عملکرد مدیران، مسئولان و نمایندگان

رئیس سازمان سازمان بسیج رسانه خوزستان از آغاز نشست های مطالبه گری و جهاد رسانه ای استان توسط این سازمان و بسیجی های رسانه خبر داد.

سجاد بهمنی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در خصوص این نشست اظهار داشت: این نشست ها با هدف مطالبه گری و رصد عملکرد مدیران، مسئولان و نمایندگان مجلس به صورت تخصصی برگزار می‌شود

رئیس سازمان بسیج رسانه خوزستان ادامه داد: در راستای برگزاری این نشست ها تعداد هشت تیم در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، شورا و شهرداری ، ورزشی ، انرژی و غیره تشکیل شده که هر تیم متناسب با مدیر مربوطه در این نشست ها حاضر می شود.

وی هدف این نشست ها را ایجاد تعامل بین رسانه و مدیران دانست و تصریح کرد: استفاده از ظرفیت رسانه استان خصوصا بسیجیان رسانه در جهت شناسایی مشکلات و ارائه راه حل برای آنها از دیگر اهداف این نشست است.

وی بیان کرد: نخستین نشست با حضور محمد مهدی مطیعی عضو و رئیس کمیسیون محیط زیست شورای اسلامی کلانشهر اهواز و شجاعی رئیس سازمان فضای سبز ، پارک ها و هفت نفر از خبرنگاران متخصص محیط زیست برگزار شد.

بهمنی اضافه کرد: در این نشست به بررسی مسائل زیست محیطی و فضای سبز استان و مسائل و مشکلات مربوط به سایت سفیره و پسماند ، آلاینده های هوا، نخاله های ساختمانی و حریم رودخانه کارون و کاشت نخل های خرما در اهواز پرداخته شد.

به گزارش ایرنا این نشست ها توسط سازمان بسیج رسانه و با حضور خبرنگاران متخصص هر حوزه ادامه پیدا می کند.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.