کد خبر : 4244
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۸

مجمع نمایندگان خوزستان به استخدامی‌های علوم پزشکی اهواز ورود کند

مجمع نمایندگان خوزستان به استخدامی‌های علوم پزشکی اهواز ورود کند

راوی جنوب| این رسانه به مستنداتی دست پیدا کرده است که نشان می دهد استخدام های عجیب و سوال برانگیزی در علوم پزشکی اهواز انجام شده است. در بررسی های به عمل آمده از این مستندات، روشن است که استخدام غیر بومی ها در سال ۹۸ در اورژانس اهواز افزایش یافته که با وجود نیروهایی

راوی جنوب| این رسانه به مستنداتی دست پیدا کرده است که نشان می دهد استخدام های عجیب و سوال برانگیزی در علوم پزشکی اهواز انجام شده است.

در بررسی های به عمل آمده از این مستندات، روشن است که استخدام غیر بومی ها در سال ۹۸ در اورژانس اهواز افزایش یافته که با وجود نیروهایی بومی توانمند، نیروهایی از استان ایلام در زیرمجموعه های علوم پزشکی اهواز جذب و استخدام شدند.

همچنین از دیگر اسناد و مستنداتی که به راوی جنوب رسیده می توان به استخدام موردی ۲ نفر اشاره کرد که شرایط قانونی استخدام را نداشته اند و با پافشاری و پیگیری فرهاد ابول نژادیان و سفارش  در مدت زمان کوتاه جذب و استخدام شدند.

علاوه بر موارد فوق، انتصاب مدیرانی بدون سابقه مدیریتی و یا با سن بالای ۷٠ سال، سوال برانگیز است و نیاز به پاسخ صریح ریاست دانشگاه در این خصوص دارد.

ضروری است که بازرسی استانداری خوزستان به پرونده استخدامی های علوم پزشکی اهواز ورود کرده و جهت شفافیت نتایج بازرسی و تحقیقات خود را در اختیار رسانه ها و افکار عمومی قرار بدهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.