کد خبر : 4315
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۰

استاندار انقلابی تا دیر نشده است فریاد مطالبه گران خوزستانی را بشنود

استاندار انقلابی تا دیر نشده است فریاد مطالبه گران خوزستانی را بشنود

راوی جنوب|مدیران روحانی و بازماندگان حلقه نرگس با همکاری مستقیم و غیر مستقیم برخی از عناصر انقلابی نما فشار بر مطالبه گران را افزایش داده اند. بعد از آنکه حقیقی پور مدیر محبوب و مورد علاقه غلامرضا شریعتی توسط نهادهای امنیتی بازداشت شد بار دیگر حقانیت گفته ها و نوشته های بسیاری از مطالبه گران

راوی جنوب|مدیران روحانی و بازماندگان حلقه نرگس با همکاری مستقیم و غیر مستقیم برخی از عناصر انقلابی نما فشار بر مطالبه گران را افزایش داده اند.

بعد از آنکه حقیقی پور مدیر محبوب و مورد علاقه غلامرضا شریعتی توسط نهادهای امنیتی بازداشت شد بار دیگر حقانیت گفته ها و نوشته های بسیاری از مطالبه گران بر همگان اثبات شد.

اما اکنون بار دیگر سایه تاریک عدم شفافیت بر یکی دیگر از دستگاه های اجرایی که همواره بحران کرونا را ابزار و بهانه ساکت کردن و حتی حذف منتقدان می کرد افتاد است.

رئیس علوم پزشکی اهواز که در محافل سیاسی و پزشکی به یار غار غلامرضا شریعتی معروف و در عمل بخشی از چیدمان های حلقه یاران او به حساب می آید، توسط شریعتی و با حمایت های خاص اسحاق جهانگیری و نمکی، بدون داشتن سابقه علمی روشن که تاکنون شفاف سازی نشده است به عنوان رئیس علوم پزشکی اهواز که یک دانشگاه تیپ یک به حساب می آید، منصوب شد.

اما همانطور که صادق حقیقی پور رئیس بازداشت شده آبفا خوزستان اولین مدیر غیر شفاف خوزستانی نبوده است فرهاد ابول نژادیان هم آخرین کسی نیست که از شفافیت فرار می کند و این مدیران نزدیک به غلام رضا شریعتی می باشند که تحقیق در رابطه با مدیریت و عملکرد آنها به یک امر ضروری و خواست عمومی مطالبه گران تبدیل شده است.

مدیران غیر شفافی که بجای پاسخ‌گویی به مطالبه گران و رسانه ها اقدام به طرح شکایت از آنها می کنند شکایتی که معمولا به علت نبود اسناد و ادله کافی به رد شکایت ختم می شود.

در آخر این استاندار خوزستان صادق خلیلیان است که باید وعده رئیس دولت و وعده خود مبنی بر سلامت مالی، کارآمدی و اخلاقی در کار کردن با مدیران را فراموش نکند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.