کد خبر : 4352
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲:۱۶

سخنی با مدیرعامل آبفا: عقب افتادگی و بی حقوقی کارکنان تان مایه تاسف و خجالت است.

سخنی با مدیرعامل آبفا: عقب افتادگی و بی حقوقی کارکنان تان مایه تاسف و خجالت است.

نویسنده؛ مجتبی داراب پور زندگی آنقدرها هم ارزشمند نیست، بیماری کرونا و از دست دادن خیلِ عظیمی از عزیزان، دستِ کم ثابت کرد که آنچه که خواهد ماند، نیکی ها و از خود گذشتگی هاست. موضوع عقب افتادگی حق الزحمه حداقلی آبداران و کارکنان آبفا آنقدر تکرار شده و آنقدر در رسانه ها منعکس شده

نویسنده؛ مجتبی داراب پور

زندگی آنقدرها هم ارزشمند نیست، بیماری کرونا و از دست دادن خیلِ عظیمی از عزیزان، دستِ کم ثابت کرد که آنچه که خواهد ماند، نیکی ها و از خود گذشتگی هاست.

موضوع عقب افتادگی حق الزحمه حداقلی آبداران و کارکنان آبفا آنقدر تکرار شده و آنقدر در رسانه ها منعکس شده که نگارنده بعضا حرف تازه ای ندارد و گاهی خجل از تکرار مکررات است.

اما آنانکه باید، خیر! همچنان بی توجه و بیخیال به امورات و وعده های تکراری خود می‌پردازند و انگار نه انگار.

مایه تاسف است، مدیران و مسئولین آبفا حقوق های چند ده میلیونی خود را منظم و بوقت دریافت می‌کنند و چشم بر اندک حقوق کارکنان خود می‌بندند و گویی از جیب خود می‌خواهند پرداخت کنند.

خجالت آور است که سفرهای پر زرق و رنگین خود را برقرار می‌سازند و به کوچک و کوچک تر شدن سفره نیروهای خود بی توجه‌اند.

آری! وزیر نیرو بسیار خوب اشاره کرد، آقای کرمی نژاد اینکه خودتان و مسئولین تحت امرتان بالاترین میزان را در وقت مشخص دریافت می‌کنید و کارکنان‌تان همچنان گرفتار معوقات و بی حقوقی‌اند، مایه تاسف و خجالت است.

لیکن تجربه ناشی از بازنشستگی تان نیز به کار نیامد و روند همان است که بود.

چه مردانی که به واسطه همین ناتوانی ها و سوء مدیریت ها، مقابل فرزندان و همسران خود شرمسارند و اقساط و بدهی ها نیز جای خود.

بهتر است تا دیر نشده، فکری اساسی کنید و حقوق نیروهایتان را دریغ نکنید، لازمه اش خودکار و امضایی است که بدست جنابتان افتاده است.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مهدی یکشنبه , 11 مهر 1400 - 16:08

باسلام وعرض ادب خدمت تحلیلی راوی

بنده ابدار شرکت ابفار هستم والان دقیق ۷ماه است بدون حقوق زندگی رو سپری میکنیم با دو دانشجو ویک محصل ابتدایی وباتمام معضلات زندگی روبروهستیم وازخداوند میخواهم که کسانی همچو شماعزیزان را سلامت نگهداردکه حداقل صدای مارو به گوش مسئولین برسانند به همین ایام قسم چندماه است با ذلت تمام داریم زندگی میکنیم