کد خبر : 4541
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۸

پیام تبریک منصور کعبی نایب رئیس شورای اسلامی شهر خرمشهر به مناسبت فرا رسیدن ۱۳ آبان

پیام تبریک منصور کعبی نایب رئیس شورای اسلامی شهر خرمشهر به مناسبت فرا رسیدن ۱۳ آبان

منصور کعبی نایب رئیس شورای اسلامی شهر خرمشهر در پیامی، فرارسیدن ۱۳ آبان روز دانش آموز را به عموم دانش آموزان تبریک و تهنیت عرض نمود. متن این پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است، این روز، روز میعاد دانش آموزان ایران اسلامی با شهیدان

منصور کعبی نایب رئیس شورای اسلامی شهر خرمشهر در پیامی، فرارسیدن ۱۳ آبان روز دانش آموز را به عموم دانش آموزان تبریک و تهنیت عرض نمود.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است، این روز، روز میعاد دانش آموزان ایران اسلامی با شهیدان دانش آموز از آغاز نهضت امام خمینی(ره) تا شهیدان دفاع مقدس و نیز همه دانش آموزانی که در سراسر جهان در راه مبارزه برای آرمانخواهی جان در راه عدالت نثار می کنند تا ریشه ظلم بر چیده شود.

در سیزدهم آبان ۵۸ دانشجویان انقلابی در حمایت از دانش آموزان شهید خود انقلابی بزرگ را با تسخیر لانه جاسوسی رقم زدنند و ما امروز در روز مبارزه با استکبار جهانی، برای رسوا کردن آمریکا و هم پیمانانش بار دیگر با فریاد هایمان با آرمان های شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و امام شهدا تجدید میثاق خواهیم داشت.

اینجانب فرارسیدن یوم ا… ۱۳ آبان (روز دانش آموز، روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان مسلمان و روز مبارزه با استکبار جهانی) را به عموم دانش آموزان عزیز میهن اسلامی بویژه دانش آموزان شهر قهرمان خرمشهر تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

از درگاه خداوند متعال سربلندی و سعادت این جهادگران عرصه علم ودانش و سنگر نشینان جبهه تعلیم و تربیت را آرزو می نمایم.

منصور کعبی نایب رئیس شورای اسلامی شهر خرمشهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.