کد خبر : 4761
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۸

پیام دکتر نادر جعفریوسفی به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج – سال ۱۴۰۰

پیام دکتر نادر جعفریوسفی به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج – سال ۱۴۰۰

نهادی که با همت مضاعفِ آحاد اعضایش، همیشه در خط مقدم خدمت به تمامی مردم، خصوصاً مستضعفان و محرومان حضور داشته و همواره در راه صیانت از مرزهای جغرافیایی، پیشگام و استوار بوده است. 🔹️نقش آفرینی بسیجیان با بصیرت در عرصه های علمی، فرهنگی، اجتماعی، سازندگی، محرومیت زدایی و نیز مشارکت در مقابله با اپیدمی

نهادی که با همت مضاعفِ آحاد اعضایش، همیشه در خط مقدم خدمت به تمامی مردم، خصوصاً مستضعفان و محرومان حضور داشته و همواره در راه صیانت از مرزهای جغرافیایی، پیشگام و استوار بوده است.

🔹️نقش آفرینی بسیجیان با بصیرت در عرصه های علمی، فرهنگی، اجتماعی، سازندگی، محرومیت زدایی و نیز مشارکت در مقابله با اپیدمی کرونا بسیار چشمگیر و ارزنده بوده است.

🔹️عمل نمودن به راهبردهای ترسیم شده در بیانیه گام دوم انقلاب در حوزه های علمی، اقتصادی و صنعتی نشان از مسئولیت پذیری متعهدانه و دلسوزانه بسیج دارد و زمینه ساز پیشرفت و عبور کشور از گردنه های دشوار، اتکاء به تولید داخلی و راه اندازی چرخ های اقتصاد بوده است.

🔹️بی تردید پولادمردان گروه ملی صنعتی فولاد ایران با پیروی از منویات مقام معظم رهبری و با تکیه بر فرهنگ بسیجی، تمام توان خود را برای پیشرفت و افزایش تولیدات با کیفیت و اعتلای شرکت بکار خواهند بست.

🔹️در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۵۸ شهید بسیجی کارخانجات گروه ملی صنعتی فولاد ایران، هفته بسیج را به تمامی بسیجیان سراسر کشور تبریک عرض نموده و سلامتی و سعادت آنان را از خداوند منان خواستارم.

نادر جعفریوسفی

نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل

۲ آذر ۱۴۰۰

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.