کد خبر : 5375
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱:۵۴

استیصال رئیس مسکن شهرسازی هفتکل

استیصال رئیس مسکن شهرسازی هفتکل

به گزارش راوی جنوب، اداره مسکن و شهرسازی هفتکل از ادارات مهم شهرستان با حوزه کاری وسیع در دو بعد مسکن و جاده سازی متاسفانه در طی سالهای اخیر بشدت در حالت سکون قرار دارد و این امر آسیب جدی را به این شهرستان وارد کرده است. عدم توانایی تکمیل جاده خروجی و نظارت بر

به گزارش راوی جنوب، اداره مسکن و شهرسازی هفتکل از ادارات مهم شهرستان با حوزه کاری وسیع در دو بعد مسکن و جاده سازی متاسفانه در طی سالهای اخیر بشدت در حالت سکون قرار دارد و این امر آسیب جدی را به این شهرستان وارد کرده است.

عدم توانایی تکمیل جاده خروجی و نظارت بر کار فله ای پیمانکار ،عدم نظارت بر قیمت مسکن و اجاره بها،عدم توانایی صدور سند مالکیت برای مردم،عدم توانایی جلوگیری تصرف غیرقانونی زمین های دولتی و… همه و همه بخشی کوچیکی از استیصال کمیل شریفی در اداره مسکن و شهرسازی شهرستان هفتکل است.

از موارد ضعف و کم کاری اداره مسکن و شهرسازی هفتکل و در راس آن کمیل شریفی در کنار مدیریت قبلی این اداره در عدم ساماندهی به زمین سابق پادگان جهت خریداری و واگذاری آن در غالب زمین دولتی برای جوانان آین شهرستان است که تا ابد بعنوان نقطه سیاه در کارنامه عملکردی آنها ثبت خواهد شد.

حال انتظار می رود دکتر ورناصری نماینده محترم و جناب طباطبایی فرماندار این شهرستان با ایجاد تغییر در راس این اداره هرچه سریعتر این اداره مهم را به چرخه فعالیت و در مسیر رضایت عمومی بازگردانند.

امیدواریم در انتصابات آتی مدیران درکنار مدرک تحصیلی به چند شاخص مهم مدیریت اعم از قدرت چانه زنی در مرکز ،جربزه و جسارت نیز توجه شود و از بکارگیری افراد خنثی صرفا بامدرک تحصیلی ممانعت شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.