کد خبر : 5472
تاریخ انتشار : جمعه ۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱

جوابیه اداره کل حمل و نقل و راهداری خوزستان به راوی جنوب

جوابیه اداره کل حمل و نقل و راهداری خوزستان به راوی جنوب

به گزارش راوی جنوب، متن این جوابیه به شرح زیر است: مدیر مسئول محترم پایگاه خبری، تحلیلی راوی جنوب با سلام و احترام پیرو انتشار مطلب « لزوم شفافیت در حوزه بیمه ای اداره کل راهداری خوزستان» طبق قانون مطبوعات جوابیه ذیل جهت انتشار حضورتان ارسال می گردد. علی رغم اینکه مطابق ماده ۲۹ قانون

به گزارش راوی جنوب، متن این جوابیه به شرح زیر است:

مدیر مسئول محترم پایگاه خبری، تحلیلی راوی جنوب
با سلام و احترام
پیرو انتشار مطلب « لزوم شفافیت در حوزه بیمه ای اداره کل راهداری خوزستان» طبق قانون مطبوعات جوابیه ذیل جهت انتشار حضورتان ارسال می گردد.
علی رغم اینکه مطابق ماده ۲۹ قانون برگزاری مناقصات، الزامی به برگزاری مناقصه در امور خدماتی و بیمه ای نمی باشد لیکن هرساله این اداره کل اقدام به برگزاری مناقصه می نماید و قرارداد سنوات گذشته و سال جاری با شرکت های بیمه ای مختلف مبین این است که هیچ گونه اجبار و انحصاری وجود نداشته است و در خصوص بیمه نمودن پروژه های عمرانی، پیمانکاران موظف هستند بر اساس ارائه درخواست خود به شرکت های بیمه ای، طبق شرایط عمومی و خصوصی پیمان نسبت به بیمه نمودن پروژه ها اقدام نمایند.
شایان ذکر است این اداره کل طبق قانون در خصوص انتشار اخبار کذب و خلاف واقع که منجر به تشویش اذهان عمومی می‌شود، حق شکایت را برای خود محفوظ می‌دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.