کد خبر : 5610
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۹

شرکت مخابرات خوزستان پاسخگوی مشکلات مرکز مخابرات شهر جنت مکان گتوند باشد

شرکت مخابرات خوزستان پاسخگوی مشکلات مرکز مخابرات شهر جنت مکان گتوند باشد

به گزارش راوی جنوب، مردم شهر جنت مکان گتوند، چند سالی است که از وضعیت نامطلوب دستگاه مرکزمخابرات این شهر گلایه مند هستند، و بارها شهروندان در این خصوص به این پایگاه خبری گزارشاتی را ارسال کردند. برخی شهروندان، اعلام کردند، که باطری دستگاه مرکز مخابرات این شهر مشکل دارد، و زمانی که برق این

به گزارش راوی جنوب، مردم شهر جنت مکان گتوند، چند سالی است که از وضعیت نامطلوب دستگاه مرکزمخابرات این شهر گلایه مند هستند، و بارها شهروندان در این خصوص به این پایگاه خبری گزارشاتی را ارسال کردند.

برخی شهروندان، اعلام کردند، که باطری دستگاه مرکز مخابرات این شهر مشکل دارد، و زمانی که برق این شهر قطع می گردد، در پی آن تلفن های خانگی و اینترنت نیز قطع می گردد.

یکی دیگر از شهروندان که کاسب کار است، بیان داشت، چند سال است که زمان قطعی برق، دستگاه مخابرات این شهرنیز قطع می شود، و در پی آن دستگاه های کارتخوان ما نیز قطع می گردد، و با مشکلات زیادی در این زمینه روبرو هستیم.

گفتنی است، با توجه به عرصه تکنولوژی و فناوری داشتن اینترنت پایدار و خطوط ارتباطی تلفن های خانگی، حق مسلم شهروندان جنت مکان است، و شرکت مخابرات خوزستان باید پاسخگوی کم کاری خود در این خصوص باشد.

از این رو مردم شهر جنت مکان از شرایط فعلی مرکز مخابرات این شهر بشدت گلایه مند هستند،لذا مسئولین شهرستان گتوند و شرکت مخابرات خوزستان، جهت رفع مشکل باطری های دستگاه این شهر پیگیری و اقدام نمایند.

خبر/ محمود بلیوند

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.