کد خبر : 6082
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۴

ابتکار جالب بهداشت شرق اهواز/تشویق کودکان به واکسیناسیون با شخصیت های عروسکی

ابتکار جالب بهداشت شرق اهواز/تشویق کودکان به واکسیناسیون با شخصیت های عروسکی

به گزارش راوی جنوب، شهرستان اهواز در روزهای اخیر میزان ابتلای بالایی را در کرونا ثبت کرده و جزو شهرستان های قرمز از این حیث در شرایط کنونی به حساب می آید. بر همین اساس و بنا بر ضرورت واکسیناسیون فوری کودکان، مرکز بهداشت شرق اهواز با ابتکاری جالب و احتمالا برای اولین بار، از

به گزارش راوی جنوب، شهرستان اهواز در روزهای اخیر میزان ابتلای بالایی را در کرونا ثبت کرده و جزو شهرستان های قرمز از این حیث در شرایط کنونی به حساب می آید.

بر همین اساس و بنا بر ضرورت واکسیناسیون فوری کودکان، مرکز بهداشت شرق اهواز با ابتکاری جالب و احتمالا برای اولین بار، از شخصیت های عروسکی کلاه قرمزی و پسرخاله برای تشویق و کاهش استرس کودکان در زمان تزریق واکسن، استفاده کرده است.

در ادامه نیز، برای کودکان تابلویی برای کشیدن نقاشی و نوشتن یادگاری در نظر گرفته شد و در نهایت با اهداء بادکنک، آنها را بدرقه کردند.

بسیاری از مردم تحت تأثیر فضای مجازی و تبلیغات نادرست قرار می گیرند و بعضاً نسبت به واکسیناسیون فرزندان خود تردید دارند؛ علاوه بر این کودکان نیز استرس و ترس از واکسینه شدن دارند که مجموعه بهداشت شرق اهواز با در نظر گرفتن راهکارهای مناسب و تشویقی به امر واکسیناسیون(استفاده از شخصیت های عروسکی) اقدام کرده تا ایمنی بیشتری را در مرکز استان شاهد باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.