کد خبر : 6129
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷

تغییر مدیریت در گروه ملی صنعت فولاد ایران

تغییر مدیریت در گروه ملی صنعت فولاد ایران

با انتخاب علی محمدی جوان متخصص، باسابقه و تجربه کافی در سطوح مختلف مدیریت حوزه صنعت می توان فصل جدید با فاکتور پیشرفت و پویایی در تولید و فروش را پیش بینی کرد. علی‌رغم رسم احتیاط و مصلحت اندیشی مدیران در ابتدای کار، علی محمدی در اولین حرکت شجاعانه آقای حسین محمدی(دشت بزرگی) یک مدیر

با انتخاب علی محمدی جوان متخصص، باسابقه و تجربه کافی در سطوح مختلف مدیریت حوزه صنعت می توان فصل جدید با فاکتور پیشرفت و پویایی در تولید و فروش را پیش بینی کرد.

علی‌رغم رسم احتیاط و مصلحت اندیشی مدیران در ابتدای کار، علی محمدی در اولین حرکت شجاعانه آقای حسین محمدی(دشت بزرگی) یک مدیر جوان دیگر از مجموعه گروه ملی را به عنوان مدیر روابط عمومی و روابط بین الملل انتصاب نمود، آقایان حسین محمدی(دشت بزرگی) فرزند شهید و کارمند شرکت است، همچنین آقای مسعود بنی نعمه مدیر شایسته دیگری را به عنوان سرپرست جایگزین شمیلی در امور اجتماعی و منابع انسانی شد هردو از بدنه شرکت هستند و بدون داشتن نسبت خانوادگی با مدیرعامل صرفا به دلیل عملکرد مورد قبول و سایر آیتم‌های مدیریتی منصوب شده اند.

پیش بینی می شود با تغییرات انجام شده شرکت گروه ملی صنعت ایران با تکیه بر توان داخلی بتواند به قله های تولید و دوران اوج در مدت کوتاهی بازگردد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.