کد خبر : 6451
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۴

هدف دولت توسعه سرمایه‌گذاری در خوزستان است

هدف دولت توسعه سرمایه‌گذاری در خوزستان است

به گزارش راوی جنوب، امروز یکشنبه ۱۶ اسفندماه صادق خلیلیان در حاشیه بهره‌برداری از تصفیه‌خانه و آبرسانی سردار شهید سلیمانی، اظهار کرد: خوشبختانه با روی کارآمدن دولت جدید روند پیشرفت در خوزستان بیشتر شده و این روند باید تداوم داشته باشد. وی با بیان اینکه یک‌هزار و ۱۰۰ روستا در سال جاری از آب آشامیدنی

به گزارش راوی جنوب، امروز یکشنبه ۱۶ اسفندماه صادق خلیلیان در حاشیه بهره‌برداری از تصفیه‌خانه و آبرسانی سردار شهید سلیمانی، اظهار کرد: خوشبختانه با روی کارآمدن دولت جدید روند پیشرفت در خوزستان بیشتر شده و این روند باید تداوم داشته باشد.

وی با بیان اینکه یک‌هزار و ۱۰۰ روستا در سال جاری از آب آشامیدنی برخوردار شدند، افزود: در حال حاضر دولت در حال تکمیل پروژه‌های ناقص گذشته است.

استاندار خوزستان گفت: استاندار خوزستان گفت: طرح آبرسانی غدیر آب ۲.۵ میلیون نفر از جمعیت استان را تأمین می‌کند که در طرح اضطراری‌ آن تا قبل از تابستان سال آینده کیفیت و کمیت آبرسانی به شهرهای خوزستان ۲ برابر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه آب آشامیدنی و مهار آب‌های سطحی از برنامه‌های دولت برای خوزستان است، عنوان کرد: بازسازی مناطق آسیب دیده اندیکا، رفع محرومیت، بهبود زیرساخت‌ها و راه‌های روستایی و عشایری در دستور کار است.

خلیلیان خاطرنشان کرد: در بحث توسعه سرمایه‌گذاری در استان مشغول و از برنامه‌های دولت است بوده و هدف‌گذاری آن کاهش بیکاری از ۱۴.۵ درصد به ۱۰ درصد در بخش اول می باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.