کد خبر : 6628
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۸

بازدید سرزده ریاست دانشگاه علوم جندی شاپور از بیمارستان سلامت اهواز

بازدید سرزده ریاست دانشگاه علوم جندی شاپور از بیمارستان سلامت اهواز

محمد حسین سرمست رئیس دانشگاه علوم پزشکی به همراه مهدی ترابی زاده رئیس دانشکده پزشکی از بیمارستان سلامت اهواز بازدید کردند. وی پس از بازدید از حوزه های اداری و مالی همچنین بخش های درمانی بیمارستان با کارکنان دیدار و بیماران را ملاقات و خدمات ارائه شده به بیماران را مورد ارزیابی قرار داد. در

محمد حسین سرمست رئیس دانشگاه علوم پزشکی به همراه مهدی ترابی زاده رئیس دانشکده پزشکی از بیمارستان سلامت اهواز بازدید کردند.

وی پس از بازدید از حوزه های اداری و مالی همچنین بخش های درمانی بیمارستان با کارکنان دیدار و بیماران را ملاقات و خدمات ارائه شده به بیماران را مورد ارزیابی قرار داد.

در این دیدار وی با بیان اینکه اقدامات انجام شده در بیمارستان که در طول یک ماه اخیر اتفاق افتاده قابل تقدیر است، اظهار کرد: از خدمات و تلاش های شبانه روزی رئیس بیمارستان‌ و پرسنل سخت‌کوش این مجموعه تشکر و قدردانی می‌کنم.

سرمست بیان کرد: با توجه به نیاز مبرم جامعه به خدمات روانپزشکی امیدواریم با پیگیری های لازم بتوانیم یک بیمارستان ۲۸۰ تخت خوابی به صورت ویژه ViP برای منطقه جنوب غرب کشور ساخته و به مرحله بهره‌برداری برسانیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز نیز درخصوص ادمه ساخت و تکمیل پروژه نیمه کاره اورژانس ۱۲۰۰ متری بیمارستان سلامت و رفع مشکلات موجود قول مساعد داد.

در ادامه این بازدید مهرداد شریفی رئیس بیمارستان سلامت اهواز خلاصه ای از اقدامات انجام شده در خصوص ترخیص بیش از ۱۰۰ نفر بیمار مزمن و بستری شدن بیماران جایگزین و خلاصه ای از فعالیت کمیته های بیمارستانی و آموزشی و خدمات ارائه شده و تامین تجهیزات و سایر اقدامات انجام شده از جمله ارتقای همکاری های بین بخشی و درون بخشی و استفاده از توان خیرین استانی و کشوری به حضور ایشان را تشریح کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.