کد خبر : 6905
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰

سقوط فارسیت اهواز با مدیر غیربومی/هزینه های مدیر پروازی پای حساب شرکت

سقوط فارسیت اهواز با مدیر غیربومی/هزینه های مدیر پروازی پای حساب شرکت

به گزارش راوی جنوب، هشداری که با سوءمدیریت اخلاقی و سکونت بیشتر وی در تهران و عدم سکونت در محل خدمت در کنار هزینه های بالای رفت و آمد و سکونت مهمانسرای او، می تواند به یک بحران جدی کارگری تبدیل شود. از سوی دیگر خوزستان به نظر می رسد در دولت رئیسی تبدیل به

به گزارش راوی جنوب، هشداری که با سوءمدیریت اخلاقی و سکونت بیشتر وی در تهران و عدم سکونت در محل خدمت در کنار هزینه های بالای رفت و آمد و سکونت مهمانسرای او، می تواند به یک بحران جدی کارگری تبدیل شود.

از سوی دیگر خوزستان به نظر می رسد در دولت رئیسی تبدیل به یک استان قحط الرجال شده است و نیروهای متخصص این استان دیده نمی شوند که اینگونه با انتصاب مدیران غیربومی و پروازی، برای این استان مظلوم، هزینه تراشی می کنند.

*چشم طمع مدیر غیربومی فارسیت به شرکت های بزرگ خوزستان؟*

همچنین از گوشه و کنار خبر می رسد که اخلاقی جوان، نه تنها اولویتش فارسیت نیست بلکه به دنبال آن است تا با لابیگری با برخی مدیران و نمایندگان مجلس در خوزستان بجای متخصصین این استان جایگزین در سمت مدیر عاملی شرکت های بزرگتر بشود.

در پایان ضروری است نهادهای نظارتی و بازرسی به موضوع عدم سکونت و هزینه های بالای رفت و آمد و اسکان اخلاقی ورود کرده و به افکار عمومی پاسخ روشن بدهند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

امیدیه پنجشنبه , 25 فروردین 1401 - 0:58

واقعا خوزستان مظلوم است که امثال این ادم که سابقه بسیار ضعیفی در دانشگاه ازاد یکی از شهرهای خوزستان داشته و چندین محکومیت در کارنامه دارد و کاملا غیر بومی است به جان یکی دیگر از منابع خوزستان افتاده است