کد خبر : 10384
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸

برگزاری اولین اردوی های راهیان پیشرفت در شرکت سیمان خوزستان

برگزاری اولین اردوی های راهیان پیشرفت در شرکت سیمان خوزستان

به گزارش راوی جنوب به نقل از روابط عمومی شرکت سیمان خوزستان در آستانه فرا رسیدن روز دانشجو، جمعی از دانشجویان و دانش آموزان شهرستان های رامهرمز و هفتکل در قالب اردوی های راهیان پیشرفت، روزهای ۱۵ و ۱۶ آذر ماه سال جاری ، از شرکت سیمان خوزستان بازدید کردند. در این بازدید که با

به گزارش راوی جنوب به نقل از روابط عمومی شرکت سیمان خوزستان در آستانه فرا رسیدن روز دانشجو، جمعی از دانشجویان و دانش آموزان شهرستان های رامهرمز و هفتکل در قالب اردوی های راهیان پیشرفت، روزهای ۱۵ و ۱۶ آذر ماه سال جاری ، از شرکت سیمان خوزستان بازدید کردند.

در این بازدید که با رعایت کامل دستورالعمل های ایمنی و تخصصی برگزار شد ، بازدیدکنندگان ضمن آشنا شدن با فعالیت ها و دستاورد های شرکت سیمان خوزستان، در خصوص مراحل مختلف استخراج، پخت و تولید سیمان با مسوولان مربوطه به بحث و گفتگو پرداختند.

شایان ذکر است ، سیمان خوزستان در راستای فرمایش ریاست محترم جمهور در همایش ملی جهاد تبیین و اطلاع رسانی هنرمندانه ، مبنی بر« لزوم روایت پیشرفت ها برای نسل جوان و نوجوان» و همچنین تاکید مدیریت محترم عامل شرکت سرمایه گذاری سیمان تأمین ، میزبان دانشجویان و دانش آموزان شهرستان های رامهرمز و هفتکل خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.