کد خبر : 10584
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۱

زنگ خطر بحران مدیریت در فولاد ا‌کسین مجدد به صدا درآمد؟

زنگ خطر بحران مدیریت در فولاد ا‌کسین مجدد به صدا درآمد؟

راوی جنوب | از ابتدای آمدن احمد صادقیان به فولاد اکسین بیم آن می‌رفت کم تجربگی و هیجان جوانی دامن مدیریت این شرکت را بگیرد. حالا بعد از گذشت چند ماه از این انتصاب، نشان داد آن چیزی نیست که فولاد اکسین به آن نیاز دارد و صادقیان نمی تواند تصمیم گیرنده نهایی باشد. مدیریت

راوی جنوب | از ابتدای آمدن احمد صادقیان به فولاد اکسین بیم آن می‌رفت کم تجربگی و هیجان جوانی دامن مدیریت این شرکت را بگیرد.

حالا بعد از گذشت چند ماه از این انتصاب، نشان داد آن چیزی نیست که فولاد اکسین به آن نیاز دارد و صادقیان نمی تواند تصمیم گیرنده نهایی باشد.

مدیریت خام از یک سوء و نداشتن سابقه اجرایی و مدیریت مجموعه ای در حد کارخانه فولاد اکسین و اتخاذ تصمیمات پیوسته پر از ابهام و حذف مدیران با تجربه حالا زنگ خطر بحران مدیریتی مجدد در فولاد اکسین به صدا در آمده است.

این اما پایان سلسله اشتباهات مدیریتی صادقیان نیست و بنابر شنیده ها وی بجای بهره بردن از تجارب نیروهای کاردان و باتجربه دست به دامان لابی های سیاسی غیر بومی اهل آذربایجان شده است.

اقدامات پر از ابهام مدیریتی در حوزه ترک تشریفات، حوزه مالی و همکاری با برخی شرکت ها که سوالات جدی را مطرح می کند تنها بخشی عملکرد صادقیان است که لازم است شفاف شود.

باید منتظر ماند و دید سازمان های نظارتی و افراد ذی صلاح چه وقت دست بکار می‌شوند و مانع از تکرار یک تراژدی غمگین دیگر برای فولاد اکسین خواهند شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.