کد خبر : 11128
تاریخ انتشار : جمعه ۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۷

سرپرست سازمان تاکسیرانی اهواز خبر داد: خرید ۵۰دستگاه ون تاکسی برای شهر اهواز

سرپرست سازمان تاکسیرانی اهواز خبر داد: خرید ۵۰دستگاه ون تاکسی برای شهر اهواز

راوی جنوب| امیر صفی خانی ، سرپرست سازمان تاکسیرانی از خرید ۵۰ دستگاه ون تاکسی برای شهر اهواز خبر داد و گفت: آخرین مرتبه ای که ون تاکسی وارد اهواز شده بود ون های سبز دلیکا بودند که در سال ۱۳۸۸ وارد ناوگان حمل و نقل عمومی شهر اهواز شدند . وی افزود: با اعضای

راوی جنوب| امیر صفی خانی ، سرپرست سازمان تاکسیرانی از خرید ۵۰ دستگاه ون تاکسی برای شهر اهواز خبر داد و گفت: آخرین مرتبه ای که ون تاکسی وارد اهواز شده بود ون های سبز دلیکا بودند که در سال ۱۳۸۸ وارد ناوگان حمل و نقل عمومی شهر اهواز شدند .

وی افزود: با اعضای محترم شورای اسلامی شهر و دستور شهردار محترم اهواز ، با توجه به کمبود ناوگان حمل و نقل عمومی ، ۵۰ دستگاه ون وانا (۱۴ نفره ) به ارزش ۲۲ میلیارد تومان برای شهر اهواز خریداری شده است .

اعطای بیش از ۸ میلیارد تومان تسهیلات نوسازی ناوگان تاکسی توسط بانک صادرات

سرپرست سازمان تاکسیرانی با اشاره به تفاهم نامه اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور وکمیته امداد امام خمینی (ره) به منظور اعطای تسهیلات نوسازی به رانندگان ناوگان تاکسی خبر داد و افزود: بانک صادرات از سوی کمیته امداد به عنوان یکی از بانک های عامل تعیین و تاکنون بیش از ۴۰ نفر از رانندگان جهت دریافت تسهیلات ۲۲۰ میلیون تومانی جهت نوسازی ناوگان به بانک صادرات معرفی شده اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.